  • Data: 2010-10-07 10:10:26
    Temat: Re: System kontroli wersji.
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-07 10:16, Tomek[TK] pisze:

    > Swoja droga, patrzac na oferte abajt.pl i linuxpl.com, zaczalem sie
    > zastanawiac czy te firmy nie sa czasem ze soba powiazane. Moze warto
    > pogadac z BOKiem abajt.pl i zapytac, czy da sie postawic tam SVNa za
    > dodatkowa, jednorazowa oplata?

    abajt.pl i linuxpl.com oraz serveradmin.pl to dokładnie to samo, tz.
    ktoś kogoś przejął, niestety nie ujednolicili oferty i nie chcą mnie tak
    po prostu przenieść między swoimi serwerami. Zaproponowali rozwiązanie
    umowy i podpisanie jej na nowo.
    Nie chce mi się tego co mam konfigurować od nowa a i płacenie 50PLN
    rocznie za svna też mi się nie kalkuluje.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej