  • 1. Data: 2009-07-19 20:55:03
    Temat: Synchronizacja kontaktów między telefonami...
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl>

    No i pojawil mi sie kolejny problem - jak miedzy Nokia e51 i tym LG
    KU990i synchronizowac bezposrednio ontakty, a najlepiej wszystko...

    Da sie?

  • 2. Data: 2009-07-19 21:39:11
    Temat: Re: Synchronizacja kontaktów między telefonami...
    Od: arek <A...@g...com>

    On 19 Lip, 22:55, hikimokorisan <h...@a...pl> wrote:
    > No i pojawil mi sie kolejny problem - jak miedzy Nokia e51 i tym LG
    > KU990i synchronizowac bezposrednio ontakty, a najlepiej wszystko...
    >
    > Da sie?

    Via gmail? Da sie.

    Jak? Google ma fajny tutek na ten temat.

  • 3. Data: 2009-07-19 21:58:09
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl>

    arek wrote:

    > Via gmail? Da sie.
    >
    > Jak? Google ma fajny tutek na ten temat.

    Daj linka, prooosze :)

  • 4. Data: 2009-07-20 18:34:16
    Od: arek <A...@g...com>

    On 19 Lip, 23:58, hikimokorisan <h...@a...pl> wrote:

    > Daj linka, prooosze :)

    http://www.google.pl/search?q=google+sync+contacts

    A prosze bardzo.

  • 5. Data: 2009-07-20 21:16:56
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl>

    arek wrote:

    > http://www.google.pl/search?q=google+sync+contacts
    >
    > A prosze bardzo.

    No i dupa. KU990i nie jst obslugiwany :/

    Wrrrr...