  • Data: 2010-11-09 11:11:14
    Temat: Re: Symptom Swiateczego Kierowcy
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-05 15:36, Jotte pisze:

    > Czymże jest chamstwo?
    > Jest to wymyślony termin mający pozwolić głupcom bronić się przed
    > niewygodnymi dla nich prawdami, zwykle dosadnie i szczerze wyrażonymi.
    > Dlatego, gdy nazwę cię durniem (a chyba już podejrzewasz, że za takiego
    > cię trzymam) to nie chamstwo, tylko szczerość. Tyle, że wjeżdżająca ci
    > na ego.

    O, nowa umiejętność, domorosły psycholog:) Czym jeszcze nas tu
    zaskoczysz. Marnujesz się człowieku na usenecie.

    > Jest to możliwe. Naturalnie po kilkanaście razy dziennie na stosunkowo
    > niedługim odcinku. Same pokąsane bachory, rodzące samice, konające
    > babcie itp. a odpowiednich służb w dużym mieście brak.
    > Tylko wówczas to ja bym dał długie, sygnał, miganie i nawet ty, przy
    > całej swej ciemnocie i prymitywnym zacietrzewieniu, domyślisz się, że
    > coś się dzieje. To on ma zadbać o to, żeby jego intencje były czytelne,
    > nie wyglądały na cwaniactwo i drogowe prostactwo.
    > BTW - prawidłowo piszemy "przykłady można by mnożyc", a nie " przykładów
    > można by mnożyć".

    Ale Ty masz pecha. Wygląda na to, że albo jeździsz jak ostatnia ciota,
    wiedzę z sytuacji na drodze czerpiesz z opowieści 70letniej babci.

    A co do reszty, odnoszę wrażenie, że sam nie czytasz co piszesz. Zresztą
    nie dziwię Ci się.

    > Nie martw się o mnie, synu.

    Biorąc pod uwagę, że jesteś niebezpiecznym dla otoczenia,
    niedowartościowanym ...., zapewniam, że daleko mi do tego.

    A.