  • 21. Data: 2010-10-01 12:34:19
    Temat: Re: Sympatex vs Goretex w butach motocyklowych
    Od: "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Daytony z gore tez ciekna. Niewiele pozniej niz w skorzanych
    > bundeswerach.

    A to mnie zmartwiłeś z tymi bundeswerami. Właśnie zacząłem
    w takich jeździć. Deszczu jeszcze nie widziały. Mówiono, że jak
    dobrze pastować i często to nie powinny szybko puścić.

    Szymon

  • 22. Data: 2010-10-01 12:50:26
    Od: n...@s...com

    On Fri, 1 Oct 2010 14:34:19 +0200, "Szymon Machel"
    <s...@E...interia.pl> wrote:

    >A to mnie zmartwiłeś z tymi bundeswerami. Właśnie zacząłem
    >w takich jeździć. Deszczu jeszcze nie widziały. Mówiono, że jak
    >dobrze pastować i często to nie powinny szybko puścić.

    Jak byly nowe to trzymaly 4-5 godzin (albo cos kolo tego - dawno je
    mialem nowe). Pozniej bylo coraz gorzej, az w koncu zrobila sie w nich
    dziura i musialem kupic inne buty.
    Tyle ze ja w nich chodzilem na codzien i prawie nie pastowalem.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 23. Data: 2010-10-01 12:54:06
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2010-10-01 10:20, kocyk pisze:

    > Sympatex gorzej oddycha.

    Odwrotnie, sympatex lepiej oddycha a gorsze parametry słupa wody niz
    goretex. Goretex na bardziej hardcorowe imprezy. Na co dzien sympatex.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 24. Data: 2010-10-01 12:57:39
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2010-10-01 11:03, de Fresz pisze:

    > IMHO tylko Gore. Z Sympatexem zaryzykowałem kiedyś w butach
    > turystycznych, po pół roku pokonywał je 100 metrowy spacer w wysokiej
    > mokrej trawie (ale to wbrew pozorom dość ostry test). Gore w dobrych
    > butach turystycznych po 3 latach zdaje ten test bez bólu, ale już w
    > kiepskich (Merel) po pół roku jeden but mi puszcza wilgoć. Ale
    > zaznaczam, że ja bardzo szybko niszczę buty.

    Mam buty gorskie z sympatexem - chodziłem w nim po lodowcach gdzie
    płyneły strumienie wody i chodziłem po mokrym śniegu przez kilka godzin
    i ani razu nie maiłem mokrych skarpetek. W Słowacji spotkała mnie ulewa
    w górach i buty były wewnątrz suche.
    Widać są sympatexy i sympatexy.

    > Wracając do motocyklowych, Daytony zaczęły mi przeciekać po 3 latach,
    > poddały się po 2 godzinach jazdy w deszczu, konieczny był apgrejt z
    > torebek foliowych (przy temp. poniżej 10 Ce to naprawdę nic przyjemnego
    > jechać mając mokro w butach). Wcześniej może z raz miałem delikatnie
    > wilgotne stopy po 4 godzinach w strugach deszczu. Następne buty rozważam
    > tylko z Gore, choć już raczej nie Daytony. Dodam że przez jeżdżenie
    > turystyczne rozumiem potrzebę pojechania czasem bez względu na stan
    > pogody (żeby np. wrócić z urlopu do domu, tudzież nie przekładać wyjazdu
> [...]

    Goretex ma lepsze parametry to fakt. Jednak różnice są nie wielkie.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 25. Data: 2010-10-01 13:12:45
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    de Fresz pisze:

    > IMHO tylko Gore.

    Ja ma gore w butach do chodzenia i potwierdzam że to działa, podobnie
    jak działa w rękawiczkach.

    KJ

  • 26. Data: 2010-10-01 13:40:19
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-01 11:48, donia pisze:

    > a moje Roadstary GTX nie i mają już z 8 lat, generalnie w dużych
    > deszczach miałem wiele mokrego :), ale buty w środku zawsze suche.
    Moje też nie ciekną. A pamiętam takie wyjazdy do Różańskich, gdzie
    ludzie "wylewali" wodę z butów. U mnie zawsze jest sucho i pewnie :).

    pozdr.
    Mystik

  • 27. Data: 2010-10-01 14:50:36
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    n...@s...com wrote:

    > Daytony z gore tez ciekna. Niewiele pozniej niz w skorzanych
    > bundeswerach.

    Po ilu latach? Bo moje maja 8, ze 150kkm, i moge w nich chodzic w
    strumieniu.
    K.

  • 28. Data: 2010-10-01 14:51:21
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Marcin N wrote:

    > Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał w wiadomości grup

    > A johnny napisał, że sympatex oddycha lepiej.

    Trudno. Ja pisze, ze oddycha gorzej i wiem co pisze, a jak ktos jest
    dociekliwy to sobie sprawdzi dane u producenta i sie przekona.
    K.

  • 29. Data: 2010-10-01 15:16:13
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał w wiadomości grup

    > Trudno. Ja pisze, ze oddycha gorzej i wiem co pisze, a jak ktos jest
    > dociekliwy to sobie sprawdzi dane u producenta i sie przekona.

    Sugerujesz, że inni nie są dociekliwi? Jeśli masz jakieś linki na
    potwierdzenie swoich słów - nie zawahaj się ich użyć.

    Pisanie "wiem, co mówię" brzmi całkiem zadziornie, ale nie musi być
    przekonujące dla innych.

  • 30. Data: 2010-10-01 17:48:39
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-10-01 08:53, Marcin N pisze:
    > Witam,
    >
    > Próbuję sobie kupić buty motocyklowe. Turystyczne. W oko wpadły mi
    > Vanucci, ale firma ta stosuje wyłącznie sympatex.
    >
    > Zastanawiam się więc, czy jednak poszukać innej firmy używającej
    > goretex. Jakie jest Wasze zdanie na temat: sympatex vs goretex?

    hmm sypmpatex, jakos tak milej brzmi :-D

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy