  • 31. Data: 2010-10-01 18:41:51
    Temat: Re: Sympatex vs Goretex w butach motocyklowych
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-10-01 14:50, n...@s...com pisze:

    > Jak byly nowe to trzymaly 4-5 godzin (albo cos kolo tego - dawno je
    > mialem nowe). Pozniej bylo coraz gorzej, az w koncu zrobila sie w nich
    > dziura i musialem kupic inne buty.
    > Tyle ze ja w nich chodzilem na codzien i prawie nie pastowalem.

    czyli jak ich nie przetarles, to byly ok

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 32. Data: 2010-10-02 17:34:45
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości grup
    com...
    > Daytony z gore tez ciekna. Niewiele pozniej niz w skorzanych
    > bundeswerach.

    A impregnujesz szwy? Sa specjalne szuwaksy do tego. Mam kilka par butow
    turystycznych z gore i jedne wymagaja impregnacji, inne nie.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 33. Data: 2010-10-02 19:59:23
    Od: n...@s...com

    On Fri, 01 Oct 2010 16:50:36 +0200, kocyk <k...@Z...pl> wrote:

    >Po ilu latach?

    +- 2

    > Bo moje maja 8, ze 150kkm, i moge w nich chodzic w
    >strumieniu.

    do tego mam wodery.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 34. Data: 2010-10-03 20:38:29
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Witam :)

    W dniu 2010-10-01 13:31, Grzegorz Rogala pisze:

    > jezeli nie jest to kwestia budzetu to _zawsze_ kupuj goretex. Poza
    > czepialskimi dla zasady gore nie ma imo wad.
    > I co najwazniejsze dziala.

    Moge tylko przytaknac Rogalowi. Swego czasu mialem buty Dainese z Gore.
    Szwy popuszczaly ze zuzycia, a buty nadal nie puszczaly wody. Dopiero
    przetarcie podeszwy je pokonalo ;) (jakos tak w sezonie nie mialem czasu
    na poszukiwanie sobie kapci ;) )

    Z Sympatexem az tak dobrze nie jest.

    --
    Pozdrawiam :)