    From: The_EaGle <e...@j...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Sympatex vs Goretex w butach motocyklowych
    Date: Fri, 01 Oct 2010 14:57:39 +0200

    W dniu 2010-10-01 11:03, de Fresz pisze:

    > IMHO tylko Gore. Z Sympatexem zaryzykowałem kiedyś w butach
    > turystycznych, po pół roku pokonywał je 100 metrowy spacer w wysokiej
    > mokrej trawie (ale to wbrew pozorom dość ostry test). Gore w dobrych
    > butach turystycznych po 3 latach zdaje ten test bez bólu, ale już w
    > kiepskich (Merel) po pół roku jeden but mi puszcza wilgoć. Ale
    > zaznaczam, że ja bardzo szybko niszczę buty.

    Mam buty gorskie z sympatexem - chodziłem w nim po lodowcach gdzie
    płyneły strumienie wody i chodziłem po mokrym śniegu przez kilka godzin
    i ani razu nie maiłem mokrych skarpetek. W Słowacji spotkała mnie ulewa
    w górach i buty były wewnątrz suche.
    Widać są sympatexy i sympatexy.

    > Wracając do motocyklowych, Daytony zaczęły mi przeciekać po 3 latach,
    > poddały się po 2 godzinach jazdy w deszczu, konieczny był apgrejt z
    > torebek foliowych (przy temp. poniżej 10 Ce to naprawdę nic przyjemnego
    > jechać mając mokro w butach). Wcześniej może z raz miałem delikatnie
    > wilgotne stopy po 4 godzinach w strugach deszczu. Następne buty rozważam
    > tylko z Gore, choć już raczej nie Daytony. Dodam że przez jeżdżenie
    > turystyczne rozumiem potrzebę pojechania czasem bez względu na stan
    > pogody (żeby np. wrócić z urlopu do domu, tudzież nie przekładać wyjazdu
> [...]

    Goretex ma lepsze parametry to fakt. Jednak różnice są nie wielkie.

    Pozdrawiam
    Rafał