  • 41. Data: 2010-11-13 19:59:47
    Temat: Re: Symbian wiecznie zywy
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 13 Nov 2010 20:06:11 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

> [...]
    e-symbiana-pojdzie-za-nim-wszedzie-c,1,3783320,artyk
    ul.html

    > Przezyja i tak Windows Mobile o 2 lata.

    Jak Lenin. On też jest wiecznie żywy.

    "Control the coinage and the courts -- let the rabble have the rest."
    Thus the Padishah Emperor advises you. And he tells you; "If you want
    profits, you must rule." There is truth in these words, but I ask
    myself; "Who are the rabble and who are the ruled?"

  • 42. Data: 2010-11-13 20:39:05
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-11-13 20:30, Grzegorz Krukowski pisze:

    > Ekhem, a ja o coś takiego wnioskuję?

    Tak domaga sie pan dostepu do komory silnika (kernel Androida) jako
    pasazer autobusu (uzytkownik telefonu)

  • 43. Data: 2010-11-13 20:39:35
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-11-13 20:36, Waldek Godel pisze:

    > Musisz ludziom gówno z szamba wyciągać? Za długo był spokój? Po jakiego
    > złamanego Strybyszewskiego się odzywasz?

    Waldus zajmij ty sie swoja nekrofilia z WM :)

  • 44. Data: 2010-11-13 23:05:41
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Wielbiciele nekrofili... sa interesujacymi przypadkami.
    > Ale ciesze sie ze po 348dniach i 1876godzinach nareszcie skonfigurowales
    > swojego WM

    po co się wtrącasz? Automapę uruchomisz na iPhonie? i niepisz mi ze
    niechesz! Jak na iPhona albo na adroida będzie dobra mapa polski - to
    przylec na grupę i pochwal sie. Dlamnie dotyk ekranu to syf, jak Tobie
    sie to niepodoba, to nie musi. natomiast jak próbujesz mnie poniżyć albo
    dokuczyć za moje przekonania, to jesteś albo idiota albo młodzież
    wszecholska.

    ToMasz

  • 45. Data: 2010-11-14 11:28:27
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu So 13 11 2010 21:39, Jan Strybyszewski pisze:

    > Waldus zajmij ty sie swoja nekrofilia z WM :)

    W tak zwanym międzyczasie wszedł na rynek WP. Przegapiłeś?

    --
    ALEX CloneTrooper

  • 46. Data: 2010-11-14 12:42:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Nov 2010 20:15:36 +0100, Jan Strybyszewski wrote:
    >Alez ile jadu u cmentarnych hien wykopujacych z trumny WM.
    >No ale wujek Microsoft tak ich pokrzywdzil i skopiowal polowe pomyslu
    >zlego Steva.. od "braku wielozadaniowosci, po jedynie sluszym zrodle
    >aplikacji". No coz.... to musi byc straszna trauma patrzec jak ich
    >ukochana firma dogonila wreszcie iphonaOS 1.0 z 5 letnim opoznieniem

    Trauma to jest jak sie patrzy na psucie dobrych rzeczy.
    I jeszcze nazywaja to nowoczesnoscia :-)

    J.

  • 47. Data: 2010-11-14 12:44:29
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Nov 2010 20:13:42 +0100, Jan Strybyszewski wrote:

    >I po co znowu klamiesz..... Srednia liczba zainstalowanych aplikacji
    >na WM wynosi 1,3 na iphonie 8,4.

    Jedno drugiemu nie przeczy.

    Masz jakies aktualne dane ? Ile gajfonow sprzedano, ile aplikacji
    sprzedal appstore .. informacja o skasowanych jest ?

    J.

  • 48. Data: 2010-11-14 12:46:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Nov 2010 20:09:43 +0100, Jan Strybyszewski wrote:

    >Czy naprawde jadac autobusem jako pasazer musisz koniecznie, miec dostep
    >do swiecy zaplonowej w silniku ?

    Jesli przez ten brak dostepu autobus jedzie wolniej i bardziej trzesie
    - to poprosze. A jesli to moj autobus, to tym bardziej poprosze, a nie
    "te srubke moze odkrecic tylko autoryzowany serwis".

    J.

  • 49. Data: 2010-11-14 13:30:53
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-11-12 10:59, Waldek Godel pisze:

    > używalnego nie wpłynęło radykalnie na wielkość sprzedaży. Wprowadzenie
    > koszmarnie kulawej wersji 4 było znów hitem, mimo, że ceny zabijają a
    > jakość (a raczej jej brak) również.

    Co jest kulawego w wersji 4? Bo jakoś nie zauważam, w przeciwieństwie do
    różnych symbianowych Nokii.

  • 50. Data: 2010-11-14 14:39:05
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-11-14 13:46, J.F. pisze:

    > Jesli przez ten brak dostepu autobus jedzie wolniej i bardziej trzesie
    > - to poprosze. A jesli to moj autobus, to tym bardziej poprosze, a nie
    > "te srubke moze odkrecic tylko autoryzowany serwis".

    I pewnie dlatego polowa wspolczesnych samochodow do wymiany zarowki
    potrzebuje podnosnik :) Tak samo bedzie z telefonami. Ty swiece moze
    wymienisz ale 99% gospodyn z Gdanska zapewne wykreci miske olejowa a
    potem z piana na ustach do serwisu ze nie dziala. Dzis tym 1% nerdow
    nikt sie nie przejmuje