  • 21. Data: 2013-01-27 14:37:11
    Temat: Re: Symbian usmiercony juz oficjalnie
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Dosyć dobrze wpisuje się też w to fakt, że oficjalny, niejako wzorcowy
    > tablet Androida, czyli Nexus 7 jest 7-calowy. Na takim ekranie rozciągnięte
    > aplikacje z telefonów nie wyglądają AŻ TAK żenująco.

    Niniejszym zniknąłeś mi nexusa dziesiątego :-P
    http://www.google.com/nexus/10/

  • 22. Data: 2013-01-27 15:41:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 27 Jan 2013 13:01:31 GMT, Andrzej napisał(a):

    > Domyslam sie, ze zaraz jakos uroczo odwrocisz kota ogonem, ale ja po
    > stuknieciu palcem w "Sklep Play", w prawym gornym rogu widze spory przycisk
    > z napisem "Warto zobaczyc - na tablety".

    Ale zauważasz różnicę pomiędzy kategorią pozwalającą filtrować aplikacje i
    wyświetlić wszystkie tabletowe a kategorią pokazujacą kilkanaście
    polecanych aplikacji?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 23. Data: 2013-01-27 15:42:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 27 Jan 2013 14:37:11 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Niniejszym zniknąłeś mi nexusa dziesiątego :-P
    > http://www.google.com/nexus/10/

    podobno nawet ktos go już używał :-)

  • 24. Data: 2013-01-27 21:04:30
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Ale zauważasz różnicę pomiędzy kategorią pozwalającą filtrować aplikacje i
    > wyświetlić wszystkie tabletowe a kategorią pokazujacą kilkanaście
    > polecanych aplikacji?

    Kilkanascie, powiadasz... Proponuje liczydlo i nauke liczebnikow.

  • 25. Data: 2013-01-27 22:21:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 27 Jan 2013 20:04:30 GMT, Andrzej napisał(a):

    > Kilkanascie, powiadasz... Proponuje liczydlo i nauke liczebnikow.

    A może sam zaczniesz od arytmetyki i liczenia do 20? Bo właśnie
    sprawdziłem, w tej kategorii jest dokładnie 15 apek.
    Reszta to gierki, co do których nie mam zielonego pojęcia na czym miałaby
    polegać ta optymalizacja, bo niektóre telefony mają rozdzielczość większą
    od większości tabletów.

    Jak już, to jest w sieci gdzieś stronka, która pokazuje to, czego Google
    się tak wstydzi, czyli wszystkie aplikacje na tablety. Jest tego kilkaset,
    ale wciąż generalnie nie ma się czym chwalić, ogólnie żenada, żenada i
    żenada.

    Dopiero niedawno Gugiel się zorientował, że nawet największa ściema musi
    mieć swoje granice i zaczął ciągnąć w kierunku zakończenia tej żenady:
    http://www.wired.com/gadgetlab/2012/10/google-tablet
    -optimized-android-apps/
    ale teraz developerzy muszą chcieć ruszyć dupę i coś zrobić.

    Ale skoro 87% gospodyń z Gdańska nie widzi różnicy i cieszy się jak murzyn
    bateryjką na widok apek na telefony niemiłosiernie porozciąganych na
    ekranach ich cudownych tabletów z Biedronki i Lidla, to po co mają
    inwestować czas i środki, żeby to zmieniać?

  • 26. Data: 2013-01-27 23:03:49
    Od: Filip <f...@f...pl>

    On 27-01-2013 15:42, Waldek Godel wrote:

    >podobno nawet ktos go już używał :-)
    >
    >--
    >Pozdrowienia, Waldek Godel
    >Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
    >Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

    Symbian to był kawał dobrego systemu. Teraz go hipstersy kupujo.

    -----------------------------------
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

  • 27. Data: 2013-01-28 11:24:49
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 27.01.2013 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > Oraz - wstyd przyznać - mnóstwo codziennie używanych aplikacji.
    > Tzn wstyd dla Androida.

    Każdy kto używa codziennie mnóstwa aplikacji, ręka w górę.

    > I jaki piękny, socjalistyczny trik odstawiło Google z tym zniknięciem
    > kategorii "Tablet optimised" w Markecie (obecnie Play).
    > Normalnie cudeńko rodem z Komitetu Centralnego Partii.

    Nie mam pojęcia co ma dowolność w dostępie do apek, z KC partii, ale
    łączę się bólu.

    > Dosyć dobrze wpisuje się też w to fakt, że oficjalny, niejako wzorcowy
    > tablet Androida, czyli Nexus 7 jest 7-calowy. Na takim ekranie rozciągnięte
    > aplikacje z telefonów nie wyglądają AŻ TAK żenująco.

    Uff, zawsze wybierałem 7 calowe. To ile powinien mieć jedyny słuszny tablet?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 28. Data: 2013-01-28 12:26:20
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "kakmar" napisał:

    > Uff, zawsze wybierałem 7 calowe. To ile powinien mieć jedyny słuszny
    > tablet?

    Nie zrozumiałeś czy udajesz idiotę?

  • 29. Data: 2013-01-29 12:23:00
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 28.01.2013 Tomek <n...@o...pl> napisał/a:

    > Nie zrozumiałeś czy udajesz idiotę?

    Trenujesz kreatywne cięcie cytatów?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 30. Data: 2013-01-29 13:27:17
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-01-27 22:21, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > ekranach ich cudownych tabletów z Biedronki i Lidla, to po co mają
    > inwestować czas i środki, żeby to zmieniać?

    to ja jestem taka 'gospodynia', bo nie przeszkadza mi w wiekszosci
    (podkreslam slowo 'w wiekszosci') aplikacji ich - jak to ujales -
    rozciagliwosc na tablecie.

    Mam pare aplikacji dedykowanych na tablet - OK.

    Ale np. taka aplikacja typu arkusz kalkulacyjny (DocumentsToGo), ktorej
    czesto uzywam na codzien - nie przeszkadza mi, ze na telefonie i
    tablecie uzywam tej samej wersji (bo nie ma rozdzielenia na
    tablet/telefon). Na tablecie widze wiecej informacji (komórek) i
    wygodniej sie operuje - natomiast nie ma tego efektu, ktory tak
    uporczywie podkreslasz 'rozciagliwosc'.
    A to tylko jeden z przykładów.
    Fakt - niektóre aplikacja mogłyby istnieć osobno w wersji na tablet -
    jednak nie demonizowałbym tego znaczenia, że sa nie do użytku na
    tabletach. Działają i robią co maja robić - więc o co chodzi?
    O jakąś zadymę? wywołanie jakiegoś flama?