  • Data: 2013-01-29 13:27:17
    Temat: Re: Symbian usmiercony juz oficjalnie
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-27 22:21, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > Reszta to gierki, co do których nie mam zielonego pojęcia na czym miałaby
    > polegać ta optymalizacja, bo niektóre telefony mają rozdzielczość większą
    > od większości tabletów.
    >
    > Jak już, to jest w sieci gdzieś stronka, która pokazuje to, czego Google
    > się tak wstydzi, czyli wszystkie aplikacje na tablety. Jest tego kilkaset,
    > ale wciąż generalnie nie ma się czym chwalić, ogólnie żenada, żenada i
    > żenada.
    >
    > Dopiero niedawno Gugiel się zorientował, że nawet największa ściema musi
    > mieć swoje granice i zaczął ciągnąć w kierunku zakończenia tej żenady:
    -optimized-android-apps/
    > ale teraz developerzy muszą chcieć ruszyć dupę i coś zrobić.
    >
    > Ale skoro 87% gospodyń z Gdańska nie widzi różnicy i cieszy się jak murzyn
    > bateryjką na widok apek na telefony niemiłosiernie porozciąganych na
    > ekranach ich cudownych tabletów z Biedronki i Lidla, to po co mają
    > inwestować czas i środki, żeby to zmieniać?

    to ja jestem taka 'gospodynia', bo nie przeszkadza mi w wiekszosci
    (podkreslam slowo 'w wiekszosci') aplikacji ich - jak to ujales -
    rozciagliwosc na tablecie.

    Mam pare aplikacji dedykowanych na tablet - OK.

    Ale np. taka aplikacja typu arkusz kalkulacyjny (DocumentsToGo), ktorej
    czesto uzywam na codzien - nie przeszkadza mi, ze na telefonie i
    tablecie uzywam tej samej wersji (bo nie ma rozdzielenia na
    tablet/telefon). Na tablecie widze wiecej informacji (komórek) i
    wygodniej sie operuje - natomiast nie ma tego efektu, ktory tak
    uporczywie podkreslasz 'rozciagliwosc'.
    A to tylko jeden z przykładów.
    Fakt - niektóre aplikacja mogłyby istnieć osobno w wersji na tablet -
    jednak nie demonizowałbym tego znaczenia, że sa nie do użytku na
    tabletach. Działają i robią co maja robić - więc o co chodzi?
    O jakąś zadymę? wywołanie jakiegoś flama?