  • Data: 2010-01-29 12:53:52
    Temat: Re: Symbian, WindowsMobile, Android?
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na
    news:hjub7u$k2m$3@inews.gazeta.pl:

    > Pokaz mi chodz jedna osobe nie robiaca w zyciu hard reseta instalujaca
    > wiecej niz 10 aplikacji. Nie ma upssss.. a to niespodzianka.

    A to ciekawe. Po świeżym (wczoraj wieczorem) wgraniu romu i zainstalowania
    najpotrzebniejszych rzeczy mam już zainstalowane 15 aplikacji. Za tydzień
    pewnie bedzie ponad 30 jak mi się przypomni co mi jeszcze brakuje.
    Do tego należy doliczyć jeszcze 10 aplikacji (AM, gry itp)których nie chciało
    mi się instalować, a tylko z robiłem skróty w Menu start bo zostały w Mojej
    Pamieci po wgraniu romu z poprzedniego systemu.
    W starej Omni po 3 miesiącach miałem ponad 50 aplikacji. i900 leży sobie
    nadal w kartoniku, działa, co tydzień podładowuje jej baterie jak sobie
    przypomnę;)

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski