  • Data: 2010-01-29 18:42:02
    Temat: Re: Symbian, WindowsMobile, Android?
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> Odpowiedz na
    news:foq5m5tn2gi49r066ahfp00gil9mr2r84f@4ax.com:

    > Zwróciłeś uwagę że posta gdzie napisałem o moich urządzeniach iJasiu
    > pominął i do ciebie się przypiął?

    On nie pominął. Ma pewnie selektywną percepcje rzeczywistości. Jeżeli coś
    gryzie się z jego wizją świata, to znaczy że to nie istnieje.
    Chłop się marnuje, był by wspaniałym politykiem.

    > Ja je traktuję tym czym są - narzędziem pracy a nie fetyszem do
    > niezdrowej podniety.

    Prawdopodobnie takie jest własnie większość użytkowników. Kupuja i używają i
    nie piszą na grupy dyskusyjne bo po co, są zadowoleni, działa mi.
    Tylko takie zwyrole jak ja któch po prostu skęca na widok niepodkręconego
    procesora, czy nie zmodowanego softu w fonie, udzielają się w dyskusjach;)

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski