  • Data: 2013-04-04 18:58:02
    Temat: Re: Swoja elektrownia wiatrowa- na własne potrzeby
    Od: "Desoft" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W ten sposób kupuje od ZE to co sam wyprodukował.
    > Z marżą dla ZE oczywiście.
    > g.

    Opuściłeś "tropa". Energia odnawialna jest droższa od konwencjonalej.
    Słyszałem (możliwe, że to plotka - taki trop :) ) że cena odkupienia miałaby
    być wysoka ~1zł. Wtedy mogłoby się to opłacać, chociaż cena energii dla
    przemysłu jest chyba wyższa....
    Jeżeli cena nie wzrośnie - teraz wynosi chyba 0,47gr - to raczej nie opłaci
    się sprzedawać do sieci.
    Ale cena wyprodukowania przecież się nie zmniejszy - koszty pozostaną takie
    jakie są, więc nawet na własny użytek nie za bardzo się opłaca.
    Generalnie nie opłaca się tak czy tak - najtaniej jest z gniazdka :)
    A te pomysły (tfu) ekologów z zieloną energią to tak jak z tegoroczną
    zimą... mamy przecież globalne ocieplenie.

    --
    Desoft