  • Data: 2012-05-22 09:40:14
    Temat: Re: Świeżak, pierwszy sprzęt...
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Maj, 09:09, Bartek Kacprzak <b...@g...com> wrote:

    > On 22 Maj, 01:50, s...@o...pl wrote:
    > To moze ja z pozycji praktyka :)
    > Moj pierwszy prawdziwy to byl wlasnie imbryk, z tym, ze ja zaczalem po
    > ponad 10 latach przerwy.
    > Zaliczylem na nim 4 sezony i gdyby nie kierowca pewnej hondy, pewnie
    > jezdzilbym na nim dalej.

    Już sie suzi nie nadawała do niczego?

    > Silnik nie do zdarcia, ja w swoim mialem przeszczep z modelu 1989 wiec
    > jeszcze na srubach rozrzad ale potrafil przezyc kilku mechanikow
    > rzezbiarzy i na koniec kariery pokazywal 220 licznikowe :)

    I o to właśnie chodzi!

    > Czesci w miare tanie ale to nie jest tanie hobby. IMO do nauki w sam
    > raz jesli nie przejmujesz sie tym, ze po glebie bedziesz musial spawac/
    > wymieniac plastiki. Do 7k rpm jezdzi sie spokojnie a po  tej liczbie
    > tez to nie jest jakims potworem. Minusem sa slabe hamulce ale to mozna
    > poprawic oplotem.

    Masz na myśli przewody hamulcowe z oplotem stalowym?
    Nie mam tym zamiaru jeździć po ósemce na parkingu, więc i plastików
    łamać nie będe.

    > Pozycja na nim wygodna, nie obciaza nadgarstkow, jak
    > nie masz powyzej 190 to tez zle na nim nie bedziesz wygladal ;)

    Z tym nie ma problemu, bo mam 1.75m.

    > I niestety musze przyznac racja Muchomorkowi, jak masz glowe na karku
    > to bierz to co Ci sie podoba.

    I to mi sie podoba. Zrobiło się ciepło i kolejna wiosenna-nerwica mnie
    bierze. Tyle przeglądania moto.allegro, czytania recenzji i dalej
    żadnego sprzętu na podwórku.... Już mi wszystko jedno, byle jeździło.

    A co do GSXF'a... stary gaźnik więc Haynesa(Hayensa, jak to sie
    pisało... wiecie o co chodzi) plus zestaw kluczy i myśle że
    mechanicznie jestem w stanie przy niej wszystko zrobić?

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb