    From: "Grzybol" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Świeżak, pierwszy sprzęt...
    Date: Tue, 22 May 2012 08:47:18 +0200

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:2f8738be-b2a5-41cb-9a38-d63940ccc806@em1g2000vb
    b.googlegroups.com...
    > Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    Dupa tam. Kup se to na co Cie stac i co Ci sie podoba. Jak jestes myslacy to
    sie nauczysz na kazdym i nic Ci nie bedzie. Jak jestes debil to zabijesz sie
    na komarze. Podzial jest tylko taki. Reszta to bajki i pierdolenie tych co
    im sie wydaje ze umieja jezdzic. Wiem co pisze. Ponad 30 lat na moturach,
    zero wyjebki. Smieszy mnie jak mlody ktory przejechal 5 tys km plastikiem
    doradza, gimnastykuje sie, tlumaczy komus zeby zaczynal od 125 bo na 600 sie
    zabije itd. Tak jakby kurwa to jakas magia byla. Podczas jazdy motocyklem
    podobnie jak podczas jebania, po prostu trza myslec - wiecej rad nie
    potrzebujesz. Tego sie trzymaj i bedziesz zyl wiecznie:-)

    --
    Grzybol