  • Data: 2011-10-31 00:29:28
    Temat: Re: Święto Wszystkich Oldtimerów
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j8k5gc$7s2$1@mx1.internetia.pl...

    > Wiedziałem, wiedziałem. Teraz tylko czekać na wysyp opowieści
    > poświątecznych o wyczynach kapeluszy...

    Ale co wiedziałeś? Że masz problem z czytaniem tekstu ze zrozumieniem? Nie
    piszę o ludziach, ale o starych samochodach, które w te dni pojawiają się na
    drogach częściej niż zazwyczaj.

    > 101? Pokaz zdjęcia.

    Tak, 101 i to było największe zaskoczenie. Było to w erze "przedcyfrowej" o
    telefonach z aparatem nie wspominając, więc żadnej fotki nie mam. Uwierz mi,
    że potrafię odróżniać modele Syren.

    > 1000MB? Gdybyś o Octavii pisał to tak....

    Gdzie ty mieszkasz? Choć mieszkam w jednym z najbiedniejszych polskich
    województw, to na "ścianie zachodniej" nawet Fiat 126p to rzadkość a 125p to
    już zupełnie biały kruk.