  • Data: 2018-11-29 21:40:28
    Temat: Re: Świetne zimówki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
    >Psioczyłem na wszelkie zimówki jakie kiedykolwiek używałem lecz muszę
    >zmienić zdanie.

    Marku, jak Ty jezdzisz, ze zauwazasz takie roznice ?
    Rozumiem, ze adekwatnie do mocy silnika ... ale jak opisujesz te
    korki, to zupelnie nieadekwatnie :-)

    >W tym sezonie nabyłem Nokian 245/40 R18 XL WR A4 - no i kopara mi
    >opadła. Temperatura -4. Tuż przed wymianą przejechałem się ostrzej po
    >zakrętach na letnich Dunlopach RT Sport (czy jakoś tak) by mieć
    >porównanie. Zaraz po wymianie, ta sama trasa i ... zero zmian na
    >niekorzyść. Może minimalne uginanie się (być może to tylko
    >autosugestia) ale przyczepność ta sama! Szok - przynajmniej jak dla
    >mnie.

    A teraz ciekawostka
    https://www.nokiantires.com/all-weather-tires/nokian
    -wr-g4/

    To sa opony All-Weather.
    Ale model G4/G3, a serwer jest amerykanski.
    Z europejskimi oponami moze to nie miec nic wspolnego.

    I ciekawostka druga - czym sie roznia All-Weather od All-Seasson,
    bo Nokia proponuje obie (w USA)

    >Przynajmniej jeśli chodzi o zimę klasy 3-miejskiej.

    U mnie we wrocku tez -4 rano bylo, ale zeby to zima nazywac ...

    J.