  • Data: 2011-01-03 20:15:17
    Temat: Re: Świetlówki liniowe - kompensacja/bez kompensacji
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:1204569029.20110103204637@pik-net.pl...

    > A na pewno znikło?

    Czy na pewno - nie wiem, ale szukając tych opraw, przewaliłem ileś ofert,
    różnych producentów i sklepów nic, ni cholery, nie ma.
    Chyba że... chyba że typowy podział opraw z magnetycznym statecznikiem na "z
    kompensacją mocy biernej" i bez kompensacji zawiera w przypadku tych z
    kompensacją własnie takie rozwiązanie typu "wash&go" i tylko się tym nie
    chwalą.

    Możliwe, choć mało prawdopodobne, bo niestety, czasy mamy takie że szybciej
    możnaby się spodziewać wielkich naklejek na każdej lampie opisujących
    rewelacyjny "system antybłysk", który dzieki rewelacyjnej technologii,
    specjalnemu "chipowi", nanotechnologii i Bóg jeden wie, czemu jeszcze
    zapewnia redukcję efektu stroboskopowego "do dziesięciu razy silniej".

    J.