  • Data: 2012-02-09 13:19:26
    Temat: Re: Świetlówki ...
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jh0fh1$psg$1@inews.gazeta.pl...
    > Tak prawde mowiac to nie wiem, ale to ma pewien sens zeby smieci
    > organiczne, papiery, itp powedrowaly do miejskiej spalarni smieci, a
    > puszki, butelki, sprezyny z mebli - do utylizacji. No i oczywiscie

    Tak, aha, mów mi Wujek...
    Mam gdzieś seryjkę kiepskich zdjęć, ale ciut widać, jak pojemnik z
    plastikiem i pojemnik z papierem, opróżniany jest na tę samą pakę...
    Odszukać, wrzucić gdzieś? :) Z mojego osiedlowego śmietnika... Fajna
    ekologia, kurtyzana jego rodzicielka... Segregacja :D

    > telewizory, radia i zarowki :-)

    Jak leży na fajansie, to zglądam czasem, co tam w środku, jak ładnie
    wygląda, ale do użytku się już nie nadaje, wyrywam trafa i głośniki,
    ewentualnie (sporadycznie już) lampy. Niewiele tego, ale czasem coś się
    pojawi.

    PS. Jak trafię, przyjrzę się, czy nadal papier i tworzywa leca na tę samą
    pakę. Tylko szkło na szczęście jest wywalane na osobną.