  • Data: 2012-02-09 15:40:05
    Temat: Re: Świetlówki ...
    Od: "Desoft" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, aha, mów mi Wujek...
    > Mam gdzieś seryjkę kiepskich zdjęć, ale ciut widać, jak pojemnik z
    > plastikiem i pojemnik z papierem, opróżniany jest na tę samą pakę...
    > Odszukać, wrzucić gdzieś? :) Z mojego osiedlowego śmietnika... Fajna
    > ekologia, kurtyzana jego rodzicielka... Segregacja :D

    > Jak leży na fajansie, to zglądam czasem, co tam w środku, jak ładnie
    > wygląda, ale do użytku się już nie nadaje, wyrywam trafa i głośniki,
    > ewentualnie (sporadycznie już) lampy. Niewiele tego, ale czasem coś się
    > pojawi.

    No właśnie. Na podobny pomysł wpadła moja społdzielnia mieszkaniowa.
    Wymyśliła sobie ze śmietnik będzie zamykany na klucz.
    I znowu wygrywa ideologia. Do śmietnika nie mogą się "podpiąć" nieprawnieni.
    I nieważane że kiedyś przychodzili do śmietnika tacy co robili segregację
    bezpłatnie, dokładnie, śmieci trafiały nie do odpowiednich pojemników, ale
    tam gdzie ich oczekiwano.
    No i oczywiście ostatnie pismo ze spółdzielni: w przypadku niesegregowania
    śmieci lokatorzy zostaną obciążeni dodatkową opłatą. To przecież taniej
    wyjdzie płacić za tych niepodpiętych...

    --
    Desoft