    From: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc_DOT_pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Świetlówka bakteriobójcza i skutki uboczne
    Date: Sat, 27 Nov 2010 11:23:05 +0100

    On Sat, 27 Nov 2010 11:13:50 +0100, Sebastian Biały
    <h...@p...onet.pl> wrote:

    >Witam.
    >
    >W zasadzie nie wiem jaka grupa, ale doświadczenie z UV chyba spowoduje
    >ze tutaj znajdę najwięcej osób mających coś do powiedzenia.
    >
    >Przegrywam walkę z plesnią w mieszkaniu. Pleśń pojawiła się bo mam
    >wilgotną ścianę. Wietrzenia, grzanie itp nie pomagają, pleśń wychodzi po
    >jakimś czasie.
    >
    >Czasami nie ma nas w domu i zastanawiam się czy nie warto by
    >zainwestować w świetlówkę bakteriobójczą. Wydatek nie jest specjalnie
    >duzy, skuteczność podobno niezła w usuwaniu pleśni. Wyobrażam sobie ze
> [...]

    Kasowałem tym EPROMy :-)
    Dokładnie wywietrz pokój, powstaje ozon.
    A tak poważnie zacząłbym od tego:

    http://www.sklep.mikran.pl/id407/Lysoformina-3000-Ly
    soformin-1l

    Nierozcieńczony barwi paluchy na żółto. W stężeniu roboczym jest ok.
    Nie śmierdzi, mimo podobieństwa nzawy nie ma nic wspólnego z lizolem.

    Pozdrawiam,
    Paweł