eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚwiece żarowe. › Re: Świece żarowe.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
    sk.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: MichaelData(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Świece żarowe.
    Date: Tue, 10 Jun 2014 00:55:52 +0200
    Organization: If IQ less or not equal, then fuck off :]
    Lines: 54
    Message-ID: <ln5e21$92g$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <538ef8c0$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
    <lmmug7$hlr$1@node2.news.atman.pl>
    <538f002d$0$2239$65785112@news.neostrada.pl>
    <lmn2di$lt7$1@node2.news.atman.pl>
    <538f34ae$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
    <lmnhdu$fou$1@usenet.news.interia.pl>
    <538f7b02$0$2246$65785112@news.neostrada.pl>
    <lmo6b1$s1l$1@usenet.news.interia.pl>
    <5391fb40$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    <ln47lr$o26$1@usenet.news.interia.pl>
    <5395d6c1$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
    <ln5bsc$4q8$1@usenet.news.interia.pl>
    <53963596$0$2247$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: MichaelData(R) <U...@T...eu>
    NNTP-Posting-Host: 78.10.203.55
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1402354561 9296 78.10.203.55 (9 Jun 2014 22:56:01
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Jun 2014 22:56:01 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2535326
    [ ukryj nagłówki ]

    "J.F." wydumał(a) w wiadomości ID news:53963596$0$2247$65785112@news.neostrada.pl
    [...]

    >>> A skad maja wiedziec od czego ?
    >>> No dobra, moze i pytaja klientow i maja statystyke "200kkm od nowosci tylko
    >>> na Shell tankowal".
    >> Robią badania. Pod mikroskopem (nawet) widać że nie doczytałeś sporo artów na
    >> ten temat ani nie miałeś styczności z takimi badaniami/regeneracją. Rozumiem
    >> że jesteś "lajkonikiem" ale wypadałoby trochę (chociaż) poczytać :>
    > Powiedzmy sobie szczerze - paliwo na naszych stacjach nie jest takie, ze klient
    > raz zatankuje i laweta po niego przyjezdza.
    > Zazwyczaj nie jest.
    > Wiec zazwyczaj bedzie mial nieokreslony przebieg na roznym paliwie.
    > To jak ma okreslic regenerator co zaszkodzilo ?


    Może mają "swoje" źródła informacji? :)
    To widać. Czy jest to ...woda,siarka,benzyna, dodatki... skład paliwa oraz
    sumienność tankowań na określonych stacjach. Skoro od dawna wiadomo, że
    użytkownicy mają "swoje stacje/karty/przyzwyczajenia" to proste do wyliczenia.
    Jesli "regenerator" określa że najmniej miał usterek ze Statoil(np) to wolę dać
    mu wiarę niż temu, który napisze że "tak mu się wydaje i tankuje na Orlenie czy
    BP)...dodatkowo sam się przysłuchuję silnikowi a nawet jestem skłonny stosować
    wszelakie rozwiązania techniczne, czyli pomiar GŁOSNOŚCI pracy silnika przy
    zatankowanym paliwie, stopień zużycia części czy nawet paliwa, skoro bardzo
    często mam "swoje trasy" itd. Cała masa drobiazgowych zabiegów i porównań, które
    akurat dla mnie (szczegółowca) mają znaczenie. Przede wszystkim porównuję tutaj
    ściśle szczegółowe dane, opierając się o statystyki KOMPUTEROWE (programy)bo
    pamięć ludzka jak i przyzwyczajenia bywają względne i niedoskonałe :) Nie jednego
    diesla "zjadłem" więc optymalnie piszę :)

    Osobiście szukałem ale niestety nie znalazłem "czujnika/zestawu" w rodzaju
    "filtra czynnego" tj, możliwości badania paliwa w czasie eksploatacji. Tutaj
    należy wspomnieć o rodzaju silnika diesla. Tam gdzie wymagane jest "fajne
    smarowanie" (czyli starsze konstrukcje) tego nie neguję ale cały czas piszę o
    pompowtryskiwaczach i stopniu zuzycia w przypadku paliwa bezsiarkowego. Niestety,
    wiele rozwiązań (np Delphi) tego nie lubi a koszt regeneracji jest dość spory w
    przypadku częstych napraw.

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\
    "Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)EUR(R)(TM)


    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\
    "Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)EUR(R)(TM)



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: