-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
sk.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: MichaelData(R) <s...@o...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Świece żarowe.
Date: Tue, 10 Jun 2014 00:55:52 +0200
Organization: If IQ less or not equal, then fuck off :]
Lines: 54
Message-ID: <ln5e21$92g$1@usenet.news.interia.pl>
References: <538ef8c0$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
<lmmug7$hlr$1@node2.news.atman.pl>
<538f002d$0$2239$65785112@news.neostrada.pl>
<lmn2di$lt7$1@node2.news.atman.pl>
<538f34ae$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
<lmnhdu$fou$1@usenet.news.interia.pl>
<538f7b02$0$2246$65785112@news.neostrada.pl>
<lmo6b1$s1l$1@usenet.news.interia.pl>
<5391fb40$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
<ln47lr$o26$1@usenet.news.interia.pl>
<5395d6c1$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
<ln5bsc$4q8$1@usenet.news.interia.pl>
<53963596$0$2247$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: MichaelData(R) <U...@T...eu>
NNTP-Posting-Host: 78.10.203.55
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1402354561 9296 78.10.203.55 (9 Jun 2014 22:56:01
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Jun 2014 22:56:01 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2535326
[ ukryj nagłówki ]"J.F." wydumał(a) w wiadomości ID news:53963596$0$2247$65785112@news.neostrada.pl
[...]
>>> A skad maja wiedziec od czego ?
>>> No dobra, moze i pytaja klientow i maja statystyke "200kkm od nowosci tylko
>>> na Shell tankowal".
>> Robią badania. Pod mikroskopem (nawet) widać że nie doczytałeś sporo artów na
>> ten temat ani nie miałeś styczności z takimi badaniami/regeneracją. Rozumiem
>> że jesteś "lajkonikiem" ale wypadałoby trochę (chociaż) poczytać :>
> Powiedzmy sobie szczerze - paliwo na naszych stacjach nie jest takie, ze klient
> raz zatankuje i laweta po niego przyjezdza.
> Zazwyczaj nie jest.
> Wiec zazwyczaj bedzie mial nieokreslony przebieg na roznym paliwie.
> To jak ma okreslic regenerator co zaszkodzilo ?
Może mają "swoje" źródła informacji? :)
To widać. Czy jest to ...woda,siarka,benzyna, dodatki... skład paliwa oraz
sumienność tankowań na określonych stacjach. Skoro od dawna wiadomo, że
użytkownicy mają "swoje stacje/karty/przyzwyczajenia" to proste do wyliczenia.
Jesli "regenerator" określa że najmniej miał usterek ze Statoil(np) to wolę dać
mu wiarę niż temu, który napisze że "tak mu się wydaje i tankuje na Orlenie czy
BP)...dodatkowo sam się przysłuchuję silnikowi a nawet jestem skłonny stosować
wszelakie rozwiązania techniczne, czyli pomiar GŁOSNOŚCI pracy silnika przy
zatankowanym paliwie, stopień zużycia części czy nawet paliwa, skoro bardzo
często mam "swoje trasy" itd. Cała masa drobiazgowych zabiegów i porównań, które
akurat dla mnie (szczegółowca) mają znaczenie. Przede wszystkim porównuję tutaj
ściśle szczegółowe dane, opierając się o statystyki KOMPUTEROWE (programy)bo
pamięć ludzka jak i przyzwyczajenia bywają względne i niedoskonałe :) Nie jednego
diesla "zjadłem" więc optymalnie piszę :)
Osobiście szukałem ale niestety nie znalazłem "czujnika/zestawu" w rodzaju
"filtra czynnego" tj, możliwości badania paliwa w czasie eksploatacji. Tutaj
należy wspomnieć o rodzaju silnika diesla. Tam gdzie wymagane jest "fajne
smarowanie" (czyli starsze konstrukcje) tego nie neguję ale cały czas piszę o
pompowtryskiwaczach i stopniu zuzycia w przypadku paliwa bezsiarkowego. Niestety,
wiele rozwiązań (np Delphi) tego nie lubi a koszt regeneracji jest dość spory w
przypadku częstych napraw.
--
Michael________
______/) /\ | /\
"Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you
as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)EUR(R)(TM)
--
Michael________
______/) /\ | /\
"Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you
as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)EUR(R)(TM)
Następne wpisy z tego wątku
- 10.06.14 00:58 MichaelData(R)
- 10.06.14 02:03 k...@g...com
- 12.06.14 10:27 Trybun
- 12.06.14 10:27 Trybun
- 12.06.14 10:28 Trybun
- 12.06.14 10:28 Trybun
- 12.06.14 10:29 Trybun
- 12.06.14 10:29 Trybun
- 12.06.14 11:07 Grejon
- 12.06.14 17:00 Wiwo
- 12.06.14 17:00 Wiwo
- 12.06.14 17:21 Wiwo
- 12.06.14 22:55 MichaelData(R)
- 15.06.14 10:37 Trybun
- 15.06.14 10:37 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=