-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
sk.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: MichaelData(R) <s...@o...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Świece żarowe.
Date: Tue, 10 Jun 2014 00:55:52 +0200
Organization: If IQ less or not equal, then fuck off :]
Lines: 54
Message-ID: <ln5e21$92g$1@usenet.news.interia.pl>
References: <538ef8c0$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
<lmmug7$hlr$1@node2.news.atman.pl>
<538f002d$0$2239$65785112@news.neostrada.pl>
<lmn2di$lt7$1@node2.news.atman.pl>
<538f34ae$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
<lmnhdu$fou$1@usenet.news.interia.pl>
<538f7b02$0$2246$65785112@news.neostrada.pl>
<lmo6b1$s1l$1@usenet.news.interia.pl>
<5391fb40$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
<ln47lr$o26$1@usenet.news.interia.pl>
<5395d6c1$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
<ln5bsc$4q8$1@usenet.news.interia.pl>
<53963596$0$2247$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: MichaelData(R) <U...@T...eu>
NNTP-Posting-Host: 78.10.203.55
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1402354561 9296 78.10.203.55 (9 Jun 2014 22:56:01
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Jun 2014 22:56:01 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2535326
[ ukryj nagłówki ]"J.F." wydumał(a) w wiadomości ID news:53963596$0$2247$65785112@news.neostrada.pl
[...]
>>> A skad maja wiedziec od czego ?
>>> No dobra, moze i pytaja klientow i maja statystyke "200kkm od nowosci tylko
>>> na Shell tankowal".
>> Robią badania. Pod mikroskopem (nawet) widać że nie doczytałeś sporo artów na
>> ten temat ani nie miałeś styczności z takimi badaniami/regeneracją. Rozumiem
>> że jesteś "lajkonikiem" ale wypadałoby trochę (chociaż) poczytać :>
> Powiedzmy sobie szczerze - paliwo na naszych stacjach nie jest takie, ze klient
> raz zatankuje i laweta po niego przyjezdza.
> Zazwyczaj nie jest.
> Wiec zazwyczaj bedzie mial nieokreslony przebieg na roznym paliwie.
> To jak ma okreslic regenerator co zaszkodzilo ?
Może mają "swoje" źródła informacji? :)
To widać. Czy jest to ...woda,siarka,benzyna, dodatki... skład paliwa oraz
sumienność tankowań na określonych stacjach. Skoro od dawna wiadomo, że
użytkownicy mają "swoje stacje/karty/przyzwyczajenia" to proste do wyliczenia.
Jesli "regenerator" określa że najmniej miał usterek ze Statoil(np) to wolę dać
mu wiarę niż temu, który napisze że "tak mu się wydaje i tankuje na Orlenie czy
BP)...dodatkowo sam się przysłuchuję silnikowi a nawet jestem skłonny stosować
wszelakie rozwiązania techniczne, czyli pomiar GŁOSNOŚCI pracy silnika przy
zatankowanym paliwie, stopień zużycia części czy nawet paliwa, skoro bardzo
często mam "swoje trasy" itd. Cała masa drobiazgowych zabiegów i porównań, które
akurat dla mnie (szczegółowca) mają znaczenie. Przede wszystkim porównuję tutaj
ściśle szczegółowe dane, opierając się o statystyki KOMPUTEROWE (programy)bo
pamięć ludzka jak i przyzwyczajenia bywają względne i niedoskonałe :) Nie jednego
diesla "zjadłem" więc optymalnie piszę :)
Osobiście szukałem ale niestety nie znalazłem "czujnika/zestawu" w rodzaju
"filtra czynnego" tj, możliwości badania paliwa w czasie eksploatacji. Tutaj
należy wspomnieć o rodzaju silnika diesla. Tam gdzie wymagane jest "fajne
smarowanie" (czyli starsze konstrukcje) tego nie neguję ale cały czas piszę o
pompowtryskiwaczach i stopniu zuzycia w przypadku paliwa bezsiarkowego. Niestety,
wiele rozwiązań (np Delphi) tego nie lubi a koszt regeneracji jest dość spory w
przypadku częstych napraw.
--
Michael________
______/) /\ | /\
"Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you
as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)EUR(R)(TM)
--
Michael________
______/) /\ | /\
"Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you
as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)EUR(R)(TM)
Następne wpisy z tego wątku
- 10.06.14 00:58 MichaelData(R)
- 10.06.14 02:03 k...@g...com
- 12.06.14 10:27 Trybun
- 12.06.14 10:27 Trybun
- 12.06.14 10:28 Trybun
- 12.06.14 10:28 Trybun
- 12.06.14 10:29 Trybun
- 12.06.14 10:29 Trybun
- 12.06.14 11:07 Grejon
- 12.06.14 17:00 Wiwo
- 12.06.14 17:00 Wiwo
- 12.06.14 17:21 Wiwo
- 12.06.14 22:55 MichaelData(R)
- 15.06.14 10:37 Trybun
- 15.06.14 10:37 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
Najnowsze wątki
- 2025-03-15 kraje nieprzyjazne samochodom
- 2025-03-15 parking Auchan
- 2025-03-15 Art. 19.1 ustawy o ochronie praw autorskich
- 2025-03-15 przegląd za mną
- 2025-03-15 Na co komu okna
- 2025-03-15 Mój elektryk
- 2025-03-15 Fejk muzyczny czy nie fejk
- 2025-03-15 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-15 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-15 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+ experience) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+) <=
- 2025-03-15 KOMU w RP3 pasuje "Rumuńska łatwość gmerania w wyborach" i dlaczego nie PO-Trzaskanym?
- 2025-03-15 China-Kraków => Key Account Manager IT <=