  • Data: 2014-06-08 12:46:09
    Temat: Re: Świece żarowe.
    Od: "X-Man" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" <I...@j...com> wrote in message
    news:539405f3$0$2377$65785112@news.neostrada.pl...
    > A jednak w obecnych temperaturach grzeją, no przynajmniej u mnie. Kontrolka
    > świeci i słychać charakterystyczne syczenie przy każdym przekręceniu kluczyka
    > w stacyjce.

    widocznie zalezy od auta, bardzo prosto można jednak sprawdzić czy bez świec
    żarowych odpali wystarczy wyciągnąć bezpiecznik od świec.

    W Ursusie C360 świec nie było a zapalał bez problemów, przy większych mrozach
    zalewało się chlodnicę wrzątkiem albo rozpalało ognisko pod silnikiem ;) przez
    większą część roku odpalał bez niczego na dotyk lub pych z górki jak akumulator
    był już kiepski.

    Pzdr
    Piotrek