  • Data: 2014-06-08 19:55:39
    Temat: Re: Świece żarowe.
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-08 12:46, X-Man pisze:
    > "Trybun" <I...@j...com> wrote in message
    >
    > widocznie zalezy od auta, bardzo prosto można jednak sprawdzić czy bez
    > świec żarowych odpali wystarczy wyciągnąć bezpiecznik od świec.
    >
    > W Ursusie C360 świec nie było a zapalał bez problemów, przy większych
    > mrozach zalewało się chlodnicę wrzątkiem albo rozpalało ognisko pod
    > silnikiem ;) przez większą część roku odpalał bez niczego na dotyk lub
    > pych z górki jak akumulator był już kiepski.
    >
    > Pzdr
    > Piotrek

    Niby po co sprawdzać?. Zimą przy pierwszym porannym rozruchu i przy
    minus 15-20 stopni bez sprawnych świec będzie bardzo ciężko silnik
    odpalić. Na tą chwilę, przy +25 stopniech jadę przez 20km, wyłączam na
    chwilę silnik i zapalam ponownie, kontrolka świec się zapala. Tu można z
    całą pewnością powiedzieć że w takich warunkach grzanie jest zupełnie
    niepotrzebne, a więc co tu sprawdzać?