eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚwiece żarowe.Re: Świece żarowe.
  • X-Received: by 10.152.170.130 with SMTP id am2mr1768638lac.8.1402077026481; Fri, 06
    Jun 2014 10:50:26 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!l4no27421729lbv.1!news-out.google.com!k18ni
    6723qav.1!nntp.google.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.c
    om!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsf
    eed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!ne
    ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 06 Jun 2014 19:50:36 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.5.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Świece żarowe.
    References: <538ef8c0$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <538f7ce9$0$2237$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    In-Reply-To: <o...@l...harvard.local>
    Lines: 15
    Message-ID: <5391ff60$0$2150$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: ip-78-30-82-103.free.aero2.net.pl
    X-Trace: 1402077025 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2150 78.30.82.103:1295
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1631
    X-Received-Body-CRC: 251234179
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2534993
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-06-05 18:49, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    >
    >> To jak to wygląda - świeca żarowa musi być produkcji wytwórcy silnika
    >> czy to za sprawą oprogramowania danego auta jest tak duży rozrzut w
    >> trwałości między poszczególnymi autami?
    >
    > Świeca to opornik, niektóre mają 0,6 oma, niektóre 1,2 oma. Mniejszy
    > opór - wiekszy prąd, szybszy przyrost temp. - szybsze zużycie. Druga
    > sprawa to rodzaj jazdy - ilość rozruchów.
    >
    >
    > TG

    No właśnie, i tu może być pies pogrzebany. Nic nie pomoże dobra jakość
    gdy auto odpala się 150 razy na dzień.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: