  • Data: 2014-06-06 20:10:05
    Temat: Re: Świece żarowe.
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-05 00:37, Budzik pisze:

    > Telewizor plazmowy a potem płakałes ze za prąd duzo płacisz...
    > + kilka komputerów....

    Musiałeś mnie z kimś pomylić - nigdy nie miałem w domu plazmy.

    > moze w tych nowych silnikach jest inaczej (ktos pisał ze działają takze w
    > trakcie pracy) ale w starszych nie zauwazyłem wiekszych problemów.

    O ile one przez to załączanie przy każdym odpalaniu auta szybciej się
    nie zużywają, to faktycznie nie ma problemu. Ale jednak zdrowy rozsądek
    podpowiada że jest odwrotnie - ciągłe załączanie skraca ich zdolność do
    użytku. W języku ludzi inteligentnych takie działanie producenta śmiało
    można nazwać sabotażem na szkodę klienta.