  • Data: 2014-06-05 00:22:48
    Temat: Re: Świece żarowe.
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" wydumał(a) w wiadomości ID
    news:538f7b02$0$2246$65785112@news.neostrada.pl

    > Matrix, 1,5 CRDI.

    OK. Ostanio rozmawiałem z gosciem od KIA Carnival CRDI 2,9 w tym temacie. Biedak
    nie wiedział że ten silnik nie posiada świec żarowych tylko "podgrzewacze" :)

    BTW. Wtryski Delphi? (nie chce mi się szukać) u siebie robiłem niedawno.
    Wytrzymały 80tys. Znalazłem w Poznaniu dość dobrego "regeneratora" i za 500zł/szt
    mi zrobił. Wymieniałem sam.
    Polecam paliwo "bezsiarkowe" (Statoil/Lukoil)

    "Dużym problemem dla nowoczesnych silników Diesla oprócz stosowania paliw niskiej
    jakości jest stosowanie zwykłego oleju napędowego. W Polsce zwykły olej napędowy
    jest bardzo zasiarczony co sieje straszne spustoszenie szczególnie w osprzęcie
    silnika (m.in. układzie wtryskowym, układzie doładowania i układzie oczyszczania
    spalin) który jest najmniej trwały i najdroższy w naprawach. Do nowoczesnego
    silnika należy wlewać nowoczesne paliwo bezsiarkowe czyli paliwo klasy Premium
    dostępne tylko na koncernowych stacjach paliw. Po to są te nowoczesne paliwa bo
    wymagają ich bezwzględnie nowoczesne silniki Diesla.
    Należy pamiętać że najnowsze oleje silnikowe wymagają paliwa bezsiarkowego ze
    względu na możliwość zakwaszania oleju silnikowego. Najnowsze oleje silnikowe nie
    mają dodatków neutralizujących zakwaszanie."

    http://www.wojdas.24x7.pl/profdies.html

    --
    Michael________