eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Światowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o [...] redukcję prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.

  • 121. Data: 2023-06-25 08:07:49
    Temat: Re: Światowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o [...] redukcję prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.06.2023 o 18:03, Myjk pisze:

    > Ta, nowy samochód za 2-3 tys. i używany odkurzacz za 20-30 tys.
    > Swoją dorgą, pokaż ten odkurzacz za 30 tys. zł

    A ile kosztował ten twój centralny z robotą?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 122. Data: 2023-06-25 14:45:42
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 24.06.2023 o 09:27, _Master_ pisze:

    > Może idź spać.
    >
    > Do elektryków powstawia się silniki benzynowe produkujące prąd.
    >
    > Nissan już się reklamuje że jago samochodów  nie trzeba ładować ;-)

    Nonsens. Akumulatory mamy od wielu lat. Nie te to inne będą.

  • 123. Data: 2023-06-25 14:51:41
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 24.06.2023 o 01:23, nadir pisze:

    > Już pomijając, że nie ma potrzeby i obowiązku używania całej mocy
    > silnika oraz to, że czasem jednak ta nadwyżka mocy jest przydatna, to
    > dlaczego Twizy nagle ma być wyznacznikiem mocy? Do tej pory były to
    > ponad 300 konne Tesle.
    > Co się stało, prąd za drogi czy może już 6, i mniej, sekund do setki
    > podpada pod przedłużenie prącia?

    Twizy jest tutaj wyznacznikiem bo ma moc wielokrotnie mniejszą od
    przeciętnej spalinówki a wcale jej nie brakuje. Więc większa musi być
    przejawem jakiejś naturalnej skłonności ludzików. Żadne tam "nadwyżka
    mocy jest przydatna". 17 koni jest nadwyżką, hulajnogi mają znacznie
    mniej. Ja to wszystko mam i mówię, że to tylko kitowanie. Można chcieć
    mocny samochód, ale to się też można przyznać do tego po co on jest.

  • 124. Data: 2023-06-25 14:54:23
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 24.06.2023 o 09:30, Janusz pisze:

    > A silniki elektryczne to z czego będą robić?

    z drutu

  • 125. Data: 2023-06-25 15:27:57
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-25 o 14:45, io pisze:
    > Nonsens. Akumulatory mamy od wielu lat. Nie te to inne będą.

    Znaczy "naukofcy" coś wymyślą i będzie tanio dla ludu? ;-)

    Czarzasty tak ciągle pierdoli

  • 126. Data: 2023-06-25 17:36:52
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 25.06.2023 o 14:51, io pisze:

    > Twizy jest tutaj wyznacznikiem bo ma moc wielokrotnie mniejszą od
    > przeciętnej spalinówki a wcale jej nie brakuje.

    Twizy może być wyznacznikiem co najwyżej dla jakiegoś melexa. Przeciętny
    samochód waży ponad tonę, przewozi 5 i więcej pasażerów i rozpędza się
    do ponad 160km/h.

    > Więc większa musi być
    > przejawem jakiejś naturalnej skłonności ludzików. Żadne tam "nadwyżka
    > mocy jest przydatna".

    Ja tam korepetycji z fizyki nie udzielam, poszukaj sobie na jutubach do
    czego potrzebna jest, taka czy inna, moc.

    > 17 koni jest nadwyżką, hulajnogi mają znacznie mniej.

    Ludzie jeszcze mniej niż hulanogi, tylko nie bardzo wiesz co to oznacza.

    > Ja to wszystko mam i mówię, że to tylko kitowanie.

    Mam i hulajnogę, i elektryka, i spalinówki, każdy ma inne zadania oraz
    przeznaczenia i odpowiednią do tych zadań moc.

    > Można chcieć
    > mocny samochód, ale to się też można przyznać do tego po co on jest.

    No ja mam wcale nie taki mocny, bo ma 150km. Po co mi on? Ano żeby trasy
    na przykład 300 kilometrów robić w 2,5-3 godziny. Zrobisz tak Twizy?

  • 127. Data: 2023-06-26 10:27:27
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-24 o 07:01, Shrek pisze:
    > Dawaj tą instrukcję płynu i radia:P

    Ja? ja jestem etatowcem ale popieram Mentzena bo chcę pracować na
    podatki 4 a nie 6 miesięcy.
    To nie jest REWOLUCJA (a na pewno nie od razu) ;-)
    To 2 miesiące których nawet nie zauważysz bo do dobrego człowiek się
    szybko przyzwyczaja.

    Niestety są tacy co muszą mieć dobrodzieja który im daje 800+ i tani
    kredyt na toster ;-)

    Nie szanuję ich

  • 128. Data: 2023-06-26 10:29:04
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-24 o 16:07, Shrek pisze:
    > oczywiście najlepiej byłoby przepis zupdejtować.

    Ale wiesz że to tylko przykład jest.

    Chodzi o mentalność kurwy która to wymyśla.

  • 129. Data: 2023-06-26 11:35:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.06.2023 o 10:29, _Master_ pisze:

    > Ale wiesz że to tylko przykład jest.

    Wiem, słabo trasiony.

    > Chodzi o mentalność kurwy która to wymyśla.

    A rysiowi chodziło o mentalność memcena, który ma w dupie prawa
    pracownicze zasłaniając się (i to nieudolnie) czarnym blatem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 130. Data: 2023-06-26 11:36:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.06.2023 o 10:27, _Master_ pisze:

    > Ja?

    Skoro się powołujesz na memcena a on nie dał, to ty:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!