eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Światowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o [...] redukcję prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.

  • 111. Data: 2023-06-24 08:37:32
    Temat: Re: Światowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o [...] redukcję prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.06.2023 o 17:06, Myjk pisze:

    > Wywołuje, na szczęście dla nas

    Czy ciebie już do reszty pojebało? Wojna ci się kurwa podoba, żeby tylko
    spalinkom dosrać? Ty jesteś po prostu jebnięty.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 112. Data: 2023-06-24 08:39:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.06.2023 o 15:10, Myjk pisze:
    > Fri, 23 Jun 2023 10:16:07 +0200, _Master_

    > Przcież pisałem już nie raz, także w dyskusji z tobą
    > -- jesteś botem do którego nic nie dociera?
    >
    > Robię elektrykę domową, montuję fotowoltaikę (no, teraz
    > to już odradzam głównie jej montaż dzięki pisu), pompy ciepła,
    > w tym klimatyzatory.

    Rozumiem, że jeżdzisz dostawczakiem?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 113. Data: 2023-06-24 09:16:39
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-24 o 00:48, io pisze:
    > Chłop co ma furmankę ciągniętą przez konia.

    Ale że co?

    Zdajesz sobie sprawę ile CO2 wydziela kOOOOOOń ;-)

  • 114. Data: 2023-06-24 09:23:00
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-24 o 07:03, Shrek pisze:

    > Tak naprawdę nie musi być czarny - "najlepiej jasny". Mogą skoczyć.

    Gdyby natura chciała...

    Trochę lat już żyję i wiem że taki zapis sam się tam nie zapisał ;-)

    ustawodawca jego mać chciał uregulować BLAT i móc się do niego przypierdolić

    A jak pipa będzie chciała to karę przywali bo ma podstawę prawną.

    Blat nie może być czarny i ma być matowy tak to wygląda w życiu.

    I znowu po jebniętym biciu piany Konfederacja miała rację l0)

  • 115. Data: 2023-06-24 09:27:29
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-24 o 00:49, io pisze:
    > To akumulatorów nie będzie a nie elektryków.

    Może idź spać.

    Do elektryków powstawia się silniki benzynowe produkujące prąd.

    Nissan już się reklamuje że jago samochodów nie trzeba ładować ;-)

  • 116. Data: 2023-06-24 09:30:59
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 24.06.2023 o 00:49, io pisze:

    > To akumulatorów nie będzie a nie elektryków.
    A silniki elektryczne to z czego będą robić?

    --
    Janusz

  • 117. Data: 2023-06-24 10:45:46
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 24.06.2023 09:30, Janusz wrote:
    > A silniki elektryczne to z czego będą robić?

    Z metali ziem częstszych ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 118. Data: 2023-06-24 13:03:30
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Z metali ziem częstszych ;-)

    Ale wtedy mają gorszą sprawność, co powoduje że tej samej mocy silnik
    jest większy, cięższy, to se ne da pane havranek.

    --
    Janusz

  • 119. Data: 2023-06-24 16:07:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.06.2023 o 09:23, _Master_ pisze:

    > Gdyby natura chciała...
    >
    > Trochę lat już żyję i wiem że taki zapis sam się tam nie zapisał ;-)
    >
    > ustawodawca jego mać chciał uregulować BLAT i móc się do niego
    > przypierdolić

    I "jak nalepiej jasny" to może skoczyć. Najlepiej by było ale może być
    inaczej. Jak już to tego dwupoziomowego się powinien czepiać bo to
    rzeczywiście relikt przeszłości.

    > A jak pipa będzie chciała to karę przywali bo ma podstawę prawną.

    Chuja przywali - ma być matowy i tyle. Za czarny mogą próbować - jak
    zgłosisz sprzeciw to chuja zrobią. Choć oczywiście najlepiej byłoby
    przepis zupdejtować.

    > Blat nie może być czarny

    Może.

    > I znowu po jebniętym biciu piany Konfederacja miała rację l0)

    Nie miał. Nawet na tak prostej sprawie się położył.

    Dawaj tą instrukcję od płynu do naczyń i radia:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 120. Data: 2023-06-25 08:03:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.06.2023 o 15:25, _Master_ pisze:

    > Znaczy przyjeżdżasz i auto stoi ;-)
    >
    > A potem odjeżdżasz ;_)
    >
    > Uważaj bo ktoś może odnieść wrażenie że wystarczy Ci taczka ;-)

    Przecież są dostawczaki na godziny. Jak zwykle wychodzi hipokryzja z
    majka - wpycha na siłę innych, ale u niego "to jest absolutnie wyjątkowa
    sytuacja".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!