    From: XX YY <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Światło widzialne
    Date: Tue, 29 Dec 2009 23:43:19 -0800 (PST)

    On 30 Dez., 08:28, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Nie ma to jak nie umieć czytać, ale ja ci pomogę, cytatem. Postaraj się
    > wczytać szczególnie w drugie zdanie:
    >
    > "Czy ktoś z was widział gdzieś możliwy do kupna filtr odcinający pasmo
    > podczerwone? Oddałem do naprawy jeden z aparatów i wrócił z naprawy bez
    > tego filtra."
    >
    > --

    Libiszewski chlopie czy tam w Lodzi u was juz taka masowa degrengolada
    umyslowa ?
    przeciez wyraznie pisze ze filtr odcinajacy poczerwien ma
    zainstalowany przed matryca.
    Jesli chce drugi na obiektywie to jego sprawa tylko ja pisze ze to
    fanaberia.

    Chyba ze wyjal fitr IR sprzed matrycy i ma zyczenie na obiektywie.
    Go bylyby juz podwojna fanaberia.

    Chyba ze ma aparat analogowy - ale ogolnego stosowania materialy
    swiatloczule sa b slabo uczulone na podczerwien .

    Masz dalsze pytania ?
    tylko rzeczowe prosze.