  • Data: 2011-08-27 12:51:03
    Temat: Re: Światła w dzień w Trybunale Konstytucyjnym - i co dalej?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-27 00:35, venioo pisze:

    > Czyzby?

    Oczywiście.

    > Myslisz, ze ktos projektowal te reflektory uwzgledniajac ich
    > swiecenie podczas stania w korku w sloneczny upalny letni dzien?

    Jak najbardziej.

    > Bo zaloze sie, ze jakbys powiedzial 20 lat temu o swieceniu swiatel w
    > dzien, to inzynierowie spojrzeliby na Ciebie jak na kosmite - kto o
    > zdrowych zmyslach wlacza swiatla w srodku dnia!

    Możemy się założyć. Jest tylko jeden problem - już przegrałeś, więc
    nie wiem o co się chciałeś założyć. Napiszę Ci przy okazji, że
    zalecenie jazdy na światłach 24h istnieje od dawna w wielu krajach,
    choć z obowiązkiem to już różnie bywa. Inna sprawa, że 20 lat temu
    to był rok 1991 i już wtedy długo jeździłem na światłach, choć
    nie było to obowiązkowe.

    > Tamten przypadek nauczyl mnie wylaczania swiatel podczas stania w korku

    LOL - to wyłączaj.

    > (co zauwazyl RoMan), co i tak nie zmienia mojego zdania w tej kwestii,
    > ze wiekszosc samochodow poruszajacych sie po naszych drogach nie byla
    > projektowana na taka okolicznosc.

    Dziwnym trafem znakomita większość problemów związanych z jazdą 24h na
    światłach tkwi w głowach wrogów tego obowiązku, a nie konstrukcjach
    samochodów. Kupiłeś samochód z wadą konstrukcyjną - Twój problem.