  • Data: 2011-08-28 01:25:05
    Temat: Re: Światła w dzień w Trybunale Konstytucyjnym - i co dalej?
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:j391in$87d$1@polsl.pl...
    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    >Korek ma to do siebie, że samochody przesuwają się co jakiś czas o
    >kilka(naście) metrów. Czyli należałoby światła włączyć i za minutę znów
    >wyłączyć. Zastanawiam się, co bardziej szkodzi żarówkom - praca non-stop
    >czy sygnalizacja alfabetem Morse'a ;-)

    Zwyklej zarowce opartej na zarniku wolframowym nie szkodzi miganie.
    Wprawdzie jestem niemal motoryzacyjnym prawiczkiem (prawko od 2006, dopiero
    2. samochod), ale przednie zmienialem juz wielokrotnie, tylne raz czy dwa
    razy, podswietlenie tablicy raz.

    Kierunkowskazow jeszcze nigdy...
    A Ty tak czesto wymieniasz przepalone zarowki kierunkowskazow?

    Pozdrawiam
    SDD