  • Data: 2011-08-27 00:35:36
    Temat: Re: Światła w dzień w Trybunale Konstytucyjnym - i co dalej?
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-26 21:30, Artur Maśląg pisze:
    > Bzdurą jest Twoja argumentacja, a nie fakt stopienia jakichś
    > złączek/kostek.

    Czyzby? Myslisz, ze ktos projektowal te reflektory uwzgledniajac ich
    swiecenie podczas stania w korku w sloneczny upalny letni dzien?
    Bo zaloze sie, ze jakbys powiedzial 20 lat temu o swieceniu swiatel w
    dzien, to inzynierowie spojrzeliby na Ciebie jak na kosmite - kto o
    zdrowych zmyslach wlacza swiatla w srodku dnia!

    > Zupełnie jakbym napisał, że z winy jazdy w naszych
    > warunkach klimatycznych (12 godzin z włączoną ogrzewaną tylną
    > szybą) doszło do stopienia/zapłonu skrzynki bezpiecznikowej w
    > moim samochodzie wiele lat temu.
    >
    > Zmień samochód jak masz wadliwy, albo reklamuj u sprzedawcy..

    Tamten przypadek nauczyl mnie wylaczania swiatel podczas stania w korku
    (co zauwazyl RoMan), co i tak nie zmienia mojego zdania w tej kwestii,
    ze wiekszosc samochodow poruszajacych sie po naszych drogach nie byla
    projektowana na taka okolicznosc.

    --
    venioo
    GG:198909