    From: z <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Światła w dzień w Trybunale Konstytucyjnym - i co dalej?
    Date: Fri, 26 Aug 2011 08:24:15 +0200

    Jarek Pudelko pisze:
    > Czesc
    >
    > No panowie, zeby zebrac odpowiedz w jednym watku...
    > Nie chodzi mi o to, ze popieram przepis jazdy na swiatlach - chcialem
    > natomiast wykazac, ze dzieki nim zwieksza sie hmmm widocznosc pojazdu na
    > drodze i wiem, ze to nie jest zadne odkrywcze stwierdzenie :)

    To wszystko przy założeniu że wszystko co może się pojawić na drodze
    będzie świeciło światłami. Jak wszyscy wiemy tak nie jest.

    Tak się zastanawiam dlaczego ci wszędobylscy ekolodzy nie podnieśli
    wielkiego larum na świecenie w dzień w słońcu skoro podnoszą larum na
    nie wyjmowanie ładowarki z gniazdka. Koszt pobytu takiej ładowarki w
    gniazdku 24 godziny przez cały rok wynosi 1,65 zł.
    WIĘC...