  • Data: 2011-08-26 09:01:14
    Temat: Re: Światła w dzień w Trybunale Konstytucyjnym - i co dalej?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-26 00:21, venioo pisze:

    > no i wlasnie w ten sposob zalatwilem reflektor w Audi 100 C4 (stopiły
    > się plastikowe wtyczki na wiązce). Wiekszosc samochodow poruszajacych
    > sie po naszych drogach nie jest przystosowana do tak durnego przepisu w
    > naszych warunkach klimatycznych.

    Nie mogę, co za bzdury :) Wam się te światła chyba naprawdę na głowy
    rzuciły. Żyję już dość długo, jeżdżę również, do tego w zasadzie od
    zawsze na światłach (różnymi wynalazkami) i do topienia kostek
    dochodziło najwyżej z przyczyn stanu technicznego połączeń, a nie
    z winy używania świateł. Co ciekawe to te przypadłości trafiały się
    oczywiście komu? Ano tym, którzy oszczędzali miedzy innym na światłach.
    Czasem bywały jakieś wady materiałowe, ale rzadkość...