    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Światła w dzień w Trybunale Konstytucyjnym - i co dalej?
    Date: Thu, 25 Aug 2011 11:25:03 +0100

    Dnia Thu, 25 Aug 2011 11:45:23 +0200, Jarek Pudelko napisał(a):

    > No panowie, zeby zebrac odpowiedz w jednym watku...
    > Nie chodzi mi o to, ze popieram przepis jazdy na swiatlach - chcialem
    > natomiast wykazac, ze dzieki nim zwieksza sie hmmm widocznosc pojazdu na
    > drodze i wiem, ze to nie jest zadne odkrywcze stwierdzenie :)

    A co do tego ma jazda na światłach? To zupełnie inna para kaloszy.
    Zresztą już się rozwiązuje, bo nowe auta mają ledowe światła świecące cały
    czas.
    Popieprzony jest prawny OBOWIĄZEK włączania świateł, nawet stojąc w korku w
    pełnym słońcu i wielu innych chorych sytuacjach.

    > Ciagle pozostaja watpliwosc nt. interpretacji "zmierzchu" przy
    > zniesieniu przepisu...

    Nie zostaje, bo nigdy jej nie było. Jest od wielu lat rozwiązana, wystarczy
    skorzystać z gotowego rozwiązania.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.