  • Data: 2011-08-25 12:12:06
    Temat: Re: Światła w dzień w Trybunale Konstytucyjnym - i co dalej?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Pudelko" napisał w wiadomości grup
    >A tak z innej beczki, nie przepisowej, bo tez nie jestem przekonany
    >co do jezdzenia na swiatlach w dzien, szczegolnie w miescie, to
    >jechalem ostatnio jakas wielkopolska droga w ramach wakacji...
    >Droga prosta po horyzont, ruchu ZADNEGO, lekko z gorki, widocznosc
    >na - a nie wiem - z 4-5km? (mozliwe to?) i wyobrazcie sobie, ze z
    >przeciwka jechalo auto, i zobaczylem jego swiatla chociaz bylo bardzo
    >daleko - po prostu "odcinaly" sie od asfaltu i widac bylo, ze cos z
    >przeciwka jedzie. Obrysu auta nie bylo jeszcze widac bo bylo jakies
    >srebrne/szare. Zatem cos w tych swiatlach jest...

    No ale co - bylo to w odleglosci tak niewielkiej ze stanowilo
    zagrozenie gdybys np chcial wyprzedzac ?
    Bo auta zasadniczo dosc dobrze widac, czasem sa warunki oswietleniowe
    takie ze wlasnie widac auto a nie reflektory, a swiecic nadal trzeba.
    czasem sa pagorki takie ze dach wystaje a reflektorow nie widac,
    czasem jest zakret i swiatla sa zasloniete barierka - i wtedy lepiej
    gdy kierowca nauczony obserwowac cala droge a nie swiatla :-)

    J.