    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Światła mijania
    Date: Fri, 9 Apr 2010 18:16:46 +0200

    Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hpniqe$ltn$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Spójrz w lustro. Nie da się. Jesteś najlepszym przykładem, że to jest
    > niemożliwe.

    Nie łykam bredni dla motłochu.

> [...]
    > wpuszczenie kogoś z podporządkowanej drogi lub zmiana pasa na pusty lewy,
    > żeby ułatwić komuś włączenie się do ruchu jest stwarzaniem
    > niebezpieczeństwa, a wręcz wykroczeniem drogowym w każdym przypadku.
    > Zgadza się? Kiedy próbowaliśmy z tym polemizować, jakich argumentów
    > używałeś? "Jak nie ma PoRD to jest niezgodne z prawem, bzdura, głupoty,
    > nie będę dyskutował, nieprawda, itd." Żadnego rzeczowego argumentu, ani
    > jednej refleksji. Kiedy opisałem konkretną sytuację drogową ilustrującą to
    > o czym rozmawiamy i poprosiłem, żebyś udowodnił swoją tezę stwierdziłeś,

    Prawo wyraźnie wyrażało się na temat świecenia. O fałszywie pojętej kulturze
    nie ma nic. Mnie się nie czepiaj, bo nie ma podstaw.

    > Takich wątków w których udowodniłeś, że należysz do ludzi, do których
    > żadne argumenty nie docierają, że prezentujesz postawę "jestem
    > najmądrzejszy, najważniejszy, wszystko wiem lepiej, a każdy kto myśli
    > inaczej niż ja, niech mnie pocałuje w d...ę" jest znacznie więcej. Z
    > ostatnich wystarczy wspomnieć jak się kłóciłeś o zasady pisania na
    > grupach, cytowanie, itd.

    Ja mialem pretensje do cudzych czytników po których trzeba było nanosić
    ręczne poprawki???

    > Należysz do ludzi, którzy muszą być "trzymani za twarz", bo wszelkie próby
    > dialogu, tłumaczenia, przedstawiania innego spojrzenia na problem są
    > skazane na porażkę. Jesteś jak beton, tego ograniczenia nie da się
    > skruszyć. To właśnie dla takich ludzi jak Ty wprowadza się zakazy i
    > nakazy. Tacy sami są Ci, którzy nie zapalą świateł kiedy np. pada i jest
    > ciemno, bo oni "widzą i w kodeksie nie kazali włączać przed godziną 19"...

    Nie ma tłumaczenia. Wszystko było zapisane co i jak. Głupie nakazy są dla
    tych, którzy nie chcą ulec propagandzie głupoty i są potrzebne do karania
    więc jak jest propaganda to nakaz i tak będzie dla tego jednego, który nie
    chce samoczynnie zgłupieć. Gdyby wszyscy zaświecili to reakcja byłaby taka,
    że skoro tak to nakaz będzie tylko formalnością.

    > Jak edukować takich ludzi jak Ty? Jak im tłumaczyć? Jak prowadzić dialog?
    > Po prostu się nie da.

    Po prostu brak odpowiednich kwalifikacji i argumentów, a jak brak to na
    drzewo banany prostować. Gdzie ten obiecany 20-toprocentowy spadek ilości
    zabitych? No gdzie?
    neelix