  • 41. Data: 2012-07-20 11:30:58
    Temat: Re: Światła drogowe w dzień - inaczej
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-20 10:59, Marcin N pisze:

    > To wszystko na niskich obrotach.

    To moze naucz sie w koncu dodawac gazu i jezdzic na obrotach srednich i
    wysokich a nie, jak pizda, na wolnych. No chyba ze sie boisz mega mocy
    Fazera.
    To przeciez normalne ze alternator potrzebuje pewnych obrotow zeby miec
    swoja pelna sprawnosc. Ludzie dokladaja sobie lampki, gadzety, audio do
    motocykli i jakos w wiekszosci motocykli instalacja daje sobie rade.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 42. Data: 2012-07-20 11:35:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-20, Kuczu <q...@g...com> wrote:

> [...]
    > swoja pelna sprawnosc. Ludzie dokladaja sobie lampki, gadzety, audio do
    > motocykli i jakos w wiekszosci motocykli instalacja daje sobie rade.

    Dokladnie. Problemu nie ma przy samochodowym alternatorze ktory ma wysoka
    sprawnosc juz przy malych obrotach, ale stalomagnesowe musza byc tak
    dobrane zeby przy byle odkreceniu do czerwonego nie palilo od razu
    regulatora wiec i na niskich obrotach bilans wypada slabo.

    --
    Artur
    ZZR 1200 i 600W alternator

  • 43. Data: 2012-07-20 11:37:59
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ TO poczta.fm>

    AZ<a...@g...com> wrote:
    > W takim razie przejrzyj wszystkie kostki po drodze, oczysc klemy, posmaruj
    > pasta miedziana, zloz i wtedy zobacz.

    Może być spray silikonowy. Mniej brudzi wszystko w okolicy. Ew. wazelina;)

    I sprawdź kondycję akumulatora oraz czy ma w ogóle właściwą pojemność (ją kupiłem
    fazera z aku 7Ah, który nie dawał rady np. przy włączonych kierunkach mrugały
    światła).

    --
    Ivam
    Android Usenet Reader

  • 44. Data: 2012-07-20 11:39:16
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-20 11:30, Kuczu pisze:

    > To moze naucz sie w koncu dodawac gazu i jezdzic na obrotach srednich i
    > wysokich a nie, jak pizda, na wolnych.

    Nauczysz mnie?

    --
    MN

  • 45. Data: 2012-07-20 11:41:00
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-20 11:39, Marcin N pisze:

    > Nauczysz mnie?

    Za pieniadze moge Cie nauczyc.

  • 46. Data: 2012-07-20 11:41:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-20, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Nauczysz mnie?

    Kuczu nie wchodz w to, a jak Cie poprosi o przesmarowanie klem wazelina
    to spierdalaj!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 47. Data: 2012-07-20 12:14:56
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-20 11:41, AZ pisze:

    > Kuczu nie wchodz w to, a jak Cie poprosi o przesmarowanie klem wazelina
    > to spierdalaj!

    A co Ty taki niekulturalny? Mam branie to ciągnę temat. Kuczu, drogi jesteś?

    --
    MN

  • 48. Data: 2012-07-20 12:24:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-20 12:14, Marcin N pisze:

    > A co Ty taki niekulturalny? Mam branie to ciągnę temat. Kuczu, drogi
    > jesteś?

    Tak, a w Twoim przypadku stawka rosnie x2 za szkodliwe warunki pracy.

  • 49. Data: 2012-07-20 12:30:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-20, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > A co Ty taki niekulturalny? Mam branie to ciągnę temat. Kuczu, drogi jesteś?

    Ja niekulturalny? Chyba mnie z kims pomyliles. Jezeli sploszylem Ci zwierzyne
    to przepraszam.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 50. Data: 2012-07-20 12:44:18
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-20 12:30, AZ pisze:

    > Ja niekulturalny? Chyba mnie z kims pomyliles. Jezeli sploszylem Ci zwierzyne
    > to przepraszam.

    No sam popatrz, co się dzieje. Kucz już winduje stawkę. Zwietrzył łatwą
    kasę.

    --
    MN