eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaŚwiat w oczach LemaRe: Świat w oczach Lema
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.alfa.uwb.edu.pl!not-for-mail
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Świat w oczach Lema
    Date: Tue, 19 Mar 2024 15:42:23 +0100
    Organization: : : :
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    References: <ustbfq$umi$1$pytajacy@news.chmurka.net>
    <ut89q6$2g0gj$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ut8qp5$292v$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ut8vot$3km$6$Robert_W@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <7aVJN.49352$bml7.45964@fx10.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <545KN.71416$Sav4.28819@fx01.ams1>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="alfa.uwb.edu.pl:212.33.73.136";
    logging-data="2368906"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
    User-Agent: slrn/pre1.0.4-9 (Linux)
    Cancel-Lock: sha1:yUTfihhpbjs/TfdRmypTAZ9qKQQ=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:790308
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan Marcin Debowski napisał:

    >> To czyni analogię jeszcze lepszą. Ludzie najczęściej zadają chatowi
    >> proste pytania, na które znają odpowiedzi. I cieszą się jak gdyby w
    >> samo południe znaleźli zepsuty zegar, którego obie wskazówki wskazują
    >> liczbę 12.
    >
    > Prawdę mówiąc mam w sobie tyle nieufności do tego typu wynalazków,
    > że się jak dotąd nie skusiłem nawet na prostą wymianę zdań. Lwia
    > część tej nieufności wynika mi z uderzjącego podobieństwa do rozmów
    > z obsługą klienta na rozmaitych "czatach".

    Ja się skusiłem i widzę sporo istotnych różnic. Jedną z nich jest zdolność
    do konfabulacji i improwizacji, której próżno szukać w tanich realizacjach.
    Nie jest to oczywiścia żaden błąd, jak niektórym się wydaje, tylko cecha,
    którą należało wypracować. Z pewnością włożono w to wiele wysiłku.

    > Dla większości problemów jest to czysta strata czasu. Rozwiązania
    > problemów prostych zwykle szybciej wynajdę sam.

    Chodzi o infolinie operatorów telekomunikacyjnych i innych takich?
    Ja mam wrażenie, że gdyby kasę włożoną w AI pracującą przy zgłaszaniu
    błedów dać tym, którzy potrafią sprawić, by tych błędów nie było --
    to by wyszło lepiej.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: