  • Data: 2010-07-01 19:10:35
    Temat: Re: Swiat glupieje do potegi n-tej
    Od: RadekNet <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:

    > Ma duzo w kwestii motywacji - byc w centrum Warszawy to co innego niz
    > zobaczyc wielkie miasto dla dziecka ze Slaska.
    > Moze chcieli zobaczyc srednie miasto ? :-)

    U nas nie ma Palacu Kultury ;) A powazniej - Warszawa, Lodz czy inne
    obce miasto - warto conajmniej raz sie przejsc po centrum.

    > Pamietam jak pierwsze kilometry jechalem samodzielnie.
    > Wcale nie tak latwo wjechac na wlasciwy pas, mimo ze w rodzinnym miescie.
    > Droga wyglada inaczej niz z okna tramwaju :-)

    Ale poradziles sobie? ;) A tutaj niektorzy usiluja powiedziec, ze bez
    gpsa to armagedon ;) Pewnie, ze gps ulatwia zycie, ale tym bardziej
    skoro dalo sie objechac aglomeracje z papierowa mapa to i sie da z
    elektroniczna. Ja tak wlasnie aktualnie Lodzi najczesciej mijam na
    "mojej" trasie Slask - Gdansk.

    Przypomniales mi moj pierwszy wyjazd. Odebralem prawo jazdy we srode, a
    w sobote pojechalem pierwszy raz sam na narty (jakies 100km odemnie).
    Tak sie zlozylo, ze zaczal sypac naprawde mocny snieg i z Salompolu
    wracalem juz w prawdziwa zime. Ze wrocilem calo kilka razy zawdzieczam
    szczesciu a ni eumiejetnoscia :) Stare dzieje :)

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com