  • Data: 2010-07-01 15:22:58
    Temat: Re: Swiat glupieje do potegi n-tej
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur 'futrzak' Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    news:i0hvug$op3$1@inews.gazeta.pl...
    > kamil pisze:
    > (...)
    >
    > No cóż, widzę, że u Ciebie wiedza o tym jak było całkiem niedawno
    > sprowadza się tylko do życia w socjalistycznej Polsce w czasie
    > kryzysu, przy wielkim żalu, że nie jest tak jak u kapitalistycznych
    > sąsiadów.

    Dlatego prosilem o okreslenie 'zbednych rzeczy' i liczylem na to, ze nie
    bedziesz wykrecac sie od odpowiedzi probami sprowadzenia dyskusji na
    pyskowke.

    > Tylko potwierdzasz to co napisałem. Taki zgred też pewnie może mieć
    > dużo więcej doświadczenia od Ciebie i posługiwać się najnowszymi
    > technologiami.

    W latach 20-tych ubieglego wieku w Polsce mielismy ok. 20% analfabetow. Ich
    liczbna spadala sukcesywnie razem z rozwojem gospodarczym kraju, w tej
    chwili wedlug roznych zrodel wynosi okolo 1%. Czy to jest jeden z objawow
    postepujacego oglupiania?

    > LOL - z tego co widzę, to ludzie uczeni np. 30-40 lat temu jednak
    > posiadają dużo większa wiedzę ogólną i potrafią to wykorzystać
    > niezależnie od sytuacji.

    Widzisz - mylisz wiedze o rozmnazaniu eugleny zielonej z wiedza przydatna
    nieco czesciej, niz w akademickich dyskusjach. Poza tym powolujac sie na
    wykorzystanie wlasnej wiedzy sam skutecznie unikasz jasnego sprecyzowania o
    czym wlasciwie piszesz i podania jakichs sensownych zrodel.

    Pozdrawiam
    Kamil