    From: "Vituniu" <v...@p...fm>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Sweex Karta dzwiekowa PCI 5.1 SC012
    Date: Mon, 14 Nov 2011 09:32:12 +0100

    > Technicznie się sprawdza, chipset C-Media `97, więc standard,

    Ekhem... "jest"??

    AC'97 standardem bylo, kiedys tam, dawno temu,
    "C-Media '97" to nie nazwa ukladu dzwiekowego,
    a "chipset" to raczej zestaw ukladow scalonych a nie
    pojedyncza kostka.

    > Poza tym wydaje mi się, że 5.1 sterowane przez
    > chipset moze być wydajniejsze

    Znaczy co? bedzie gralo szybciej?
    I co znaczy "sterowane przez chipset"?

    > i w praktyce osiągać większa moc

    He?

    > Stąd właśnie pytanie o konkretną kartę, dedykowaną
    > fabrycznie pod taki zestaw i o to czy to w praktyce coś da

    W praktyce to Ty nam moze powiedz w prostych slowach
    o co Ci chodzi, bo dotychczas to przypomina dyskusje
    ze slepym o kolorach.

    Niemniej:

    Ta C-Media to raczej stary, kiepski, tani ukladzik zintegrowany
    z Twoja plyta glowna, ktory zamierzasz najwyrazniej zamienic
    na inny stary, kiepski, tani ukladzik z plyta glowna niezintegrowany.

    Jesli juz musisz tanio, to spraw sobie chocby uzywanego
    Live! 5.1.

    O ile Twoj zestaw glosnikow nie pochodzi z tegj samej polki
    cenowej co wymieniane przez Ciebie "dzwiekowki" to powinienes
    odczuc roznice.

    pozdrawiam,
    Vituniu.