  • 1. Data: 2011-11-10 12:09:34
    Temat: Sweex Karta dzwiekowa PCI 5.1 SC012
    Od: "Miłosz Klemens" <m...@W...gazeta.pl>

    Czy ktos cos slyszal na temat tego sprzetu? Proowalm znalezc cos na internecie,
    ale niewiele tego jest. Mam 3 slotowa karte Realteka (z mlownym 5.1). Czy os
    takiego zdaloby egzm, cy lpiej dobierac trocekasy i kupic jakiegos porzadnego
    CREATIVE`a?

    Pozdawiam, M.

  • 2. Data: 2011-11-10 12:13:03
    Temat: Re: Sweex Karta dzwiekowa PCI 5.1 SC012
    Od: "Miłosz Klemens" <m...@N...gazeta.pl>

    Czy ktos cos slyszal cos na temat tego sprzetu? Probowalem znalezc cos na
    internecie, ale niewiele tego jest. Mam 3 slotowa karte Realteka (z emulowanym
    5.1). Czy cos takiego zdaloby egzamin, czy lepiej dozbierac troche kasy i kupic
    jakiegos porzadnego CREATIVE`a?

    Pozdawiam, M.

    P.S. Sorry za 'literowki' w poprzednim poscie. Mam nadzieje, ze Szanowne Gremium
    mi wybaczy ;-)

  • 3. Data: 2011-11-10 12:28:35
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Czy ktos cos slyszal cos na temat tego sprzetu?

    Google twierdza, ze to cos jest na C-Media 8738
    a obrazki nie ujawniaja niczego co by przypominalo
    filtry na torze analogowym... Ot - tani odpowiednik
    tanich ukladow zintegrowanych tanich plyt glownych. ;)

    > Probowalem znalezc cos na internecie, ale niewiele tego jest.

    Bo i nie ma o mowic ;)

    > Mam 3 slotowa karte Realteka (z emulowanym 5.1).
    > Czy cos takiego zdaloby egzamin,

    Ale jaki egzamin? Jaka karta? Do czego? Czego Ci brak w obecnej?

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 4. Data: 2011-11-11 05:20:12
    Od: "Miłosz Klemens" <m...@N...gazeta.pl>

    > Ale jaki egzamin? Jaka karta? Do czego? Czego Ci brak w obecnej?

    Technicznie się sprawdza, chipset C-Media `97, więc standard, jednak coś jest
    popierdzielone z oprogramowaniem i tam gdzie powinien być kanał L/S jest albo
    C/Sw albo Ls/Rs (dokładnie nie pamiętam). W instrukcji nie ma żadnej wzmianki na
    ten temat i zanim dojdę do tego który kanał jest który trochę czasu mija. Poza
    tym wydaje mi się, że 5.1 sterowane przez chipset moze być wydajniejsze i w
    praktyce osiągać większa moc (aczkolwiek być może się mylę i jesli tak jest, to
    niech mnie ktoś "oświeci"). Stąd właśnie pytanie o konkretną kartę, dedykowaną
    fabrycznie pod taki zestaw i o to czy to w praktyce coś da

    Pozdrawiam, M.

  • 5. Data: 2011-11-14 08:32:12
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Technicznie się sprawdza, chipset C-Media `97, więc standard,

    Ekhem... "jest"??

    AC'97 standardem bylo, kiedys tam, dawno temu,
    "C-Media '97" to nie nazwa ukladu dzwiekowego,
    a "chipset" to raczej zestaw ukladow scalonych a nie
    pojedyncza kostka.

    > Poza tym wydaje mi się, że 5.1 sterowane przez
    > chipset moze być wydajniejsze

    Znaczy co? bedzie gralo szybciej?
    I co znaczy "sterowane przez chipset"?

    > i w praktyce osiągać większa moc

    He?

    > Stąd właśnie pytanie o konkretną kartę, dedykowaną
    > fabrycznie pod taki zestaw i o to czy to w praktyce coś da

    W praktyce to Ty nam moze powiedz w prostych slowach
    o co Ci chodzi, bo dotychczas to przypomina dyskusje
    ze slepym o kolorach.

    Niemniej:

    Ta C-Media to raczej stary, kiepski, tani ukladzik zintegrowany
    z Twoja plyta glowna, ktory zamierzasz najwyrazniej zamienic
    na inny stary, kiepski, tani ukladzik z plyta glowna niezintegrowany.

    Jesli juz musisz tanio, to spraw sobie chocby uzywanego
    Live! 5.1.

    O ile Twoj zestaw glosnikow nie pochodzi z tegj samej polki
    cenowej co wymieniane przez Ciebie "dzwiekowki" to powinienes
    odczuc roznice.

    pozdrawiam,
    Vituniu.