  • Data: 2010-02-19 10:47:51
    Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    to pisze:

    > A tak z ciekawości ile to mniej więcej kosztowało?

    Ja kupilem cale punto, anglika, poniewaz same silniki byly w... tej
    samej cenie i z niewiadomym (tzn. deklarowanym slownie) przebiegiem.

    policzmy:
    Punto wraz z transportem: 2000
    Silnik seicento sprzedalem za 750zl
    Daje: 1250 "w plecy"

    Ale. Wykorzystalem oryginalny wydech (przyciety do odpowiednich
    rozmiarow) punto oszczedzajac min. 300 zl i mnostwo kombinacji to
    zmniejsza "w plecy" do ok 1000zl. Mam kluczyk z immobilizerem,
    zaoszczedzilem na "odkodowaniu" immo z kompa (100-200zl?)

    Sprzedalem sporo czesci do punto (za grosze, byle wyprzedac) za 500zl.
    To daje na minusie 500zl
    A jeszcze mam mnostwo czesci do sprzedania, wiec na 100% wyjde na
    nieduzy plus finansowy.

    Robota:
    Wszystko robilem sam, wiec trudno mi policzyc koszty robocizny, ale
    "obcemu" warsztatowi min. 1000zl trzeba byloby dac.

    Koszty dodatkowe, typu wymiana rozrzadu, olejow, etc nie wliczam bo to
    eksploatacyjka

    Sadze, ze nawet zlecajac takie dzialanie i rozsadnie robiac zakupy na
    takiej zabawie mozna jeszcze pare groszy zarobic :)

    MarcinJM