-
1. Data: 2010-02-19 07:50:59
Temat: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Od: MarcinJM <m...@i...pl>
http://marcinjm.fotosik.pl/albumy/735639-2.html
Filtr udalo sie zmiescic pod zderzakiem dosc zgrabnie.
Dzwignia sprzegla z dodatkowym mocowaniem linki, zeby skrocic skok
pedalu sprzegla.
Deska kokpitu podcieta tyle ile sie dalo.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
-
2. Data: 2010-02-19 08:10:25
Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>
kolejny szaleniec:) graty:)
sir
-
3. Data: 2010-02-19 09:08:30
Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Od: Jacek <m...@s...pl>
MarcinJM pisze:
> http://marcinjm.fotosik.pl/albumy/735639-2.html
>
> Filtr udalo sie zmiescic pod zderzakiem dosc zgrabnie.
> Dzwignia sprzegla z dodatkowym mocowaniem linki, zeby skrocic skok
> pedalu sprzegla.
> Deska kokpitu podcieta tyle ile sie dalo.
>
o ile widze to 1,2 ma 70 KM
natomiast seicentowe 1,1 ma 55 (tyle co 0,9 sporting).
Czy nie prosciej bylo dorzucic turbine do 1,1?
-
4. Data: 2010-02-19 09:12:41
Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Od: to <t...@a...xyz>
Jacek wrote:
> o ile widze to 1,2 ma 70 KM
> natomiast seicentowe 1,1 ma 55 (tyle co 0,9 sporting). Czy nie prosciej
> bylo dorzucic turbine do 1,1?
Obawiam się, że swap jest tak, że 3x łatwiejszy niż dołożenie turbo. ;-)
--
cokolwiek
-
5. Data: 2010-02-19 09:13:22
Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Od: to <t...@a...xyz>
Jacek wrote:
> o ile widze to 1,2 ma 70 KM
> natomiast seicentowe 1,1 ma 55 (tyle co 0,9 sporting). Czy nie prosciej
> bylo dorzucic turbine do 1,1?
Obawiam się, że swap jest tak ze 3x łatwiejszy niż dołożenie turbo. ;-)
Choć osobiście szukałbym bardziej 1,4...
--
cokolwiek
-
6. Data: 2010-02-19 09:14:49
Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
news:hllgmu$lkg$1@node1.news.atman.pl...
> MarcinJM pisze:
>> http://marcinjm.fotosik.pl/albumy/735639-2.html
>>
>> Filtr udalo sie zmiescic pod zderzakiem dosc zgrabnie.
>> Dzwignia sprzegla z dodatkowym mocowaniem linki, zeby skrocic skok pedalu
>> sprzegla.
>> Deska kokpitu podcieta tyle ile sie dalo.
>>
>
> o ile widze to 1,2 ma 70 KM
> natomiast seicentowe 1,1 ma 55 (tyle co 0,9 sporting).
> Czy nie prosciej bylo dorzucic turbine do 1,1?
ani prościej, ani taniej.
--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE
Dwa ogony Irma i Myszka
-
7. Data: 2010-02-19 09:16:27
Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
news:hllccl$rt4$1@news.onet.pl...
> http://marcinjm.fotosik.pl/albumy/735639-2.html
>
> Filtr udalo sie zmiescic pod zderzakiem dosc zgrabnie.
> Dzwignia sprzegla z dodatkowym mocowaniem linki, zeby skrocic skok pedalu
> sprzegla.
> Deska kokpitu podcieta tyle ile sie dalo.
no fajnie :)
Moja jedyna uwaga to strasznie długi dolot, ktory moze troche przeszkadzac
Tak czy inaczej przejechałbym sie czymś takim :D
--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE
Dwa ogony Irma i Myszka
-
8. Data: 2010-02-19 09:17:00
Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Od: MarcinJM <m...@i...pl>
Jacek pisze:
> MarcinJM pisze:
>> http://marcinjm.fotosik.pl/albumy/735639-2.html
>>
>> Filtr udalo sie zmiescic pod zderzakiem dosc zgrabnie.
>> Dzwignia sprzegla z dodatkowym mocowaniem linki, zeby skrocic skok
>> pedalu sprzegla.
>> Deska kokpitu podcieta tyle ile sie dalo.
>>
>
> o ile widze to 1,2 ma 70 KM
> natomiast seicentowe 1,1 ma 55 (tyle co 0,9 sporting).
> Czy nie prosciej bylo dorzucic turbine do 1,1?
75KM.
Uturbiony silnik ma na rajdach przelicznik x 1.4, startuje w wyzszej klasie.
Poza tym (tak mi Swiatek z Bydgoszczy tlumaczyl) 1.1 ma slabszy wal, a z
1.2 mozna i 130KM wycisnac.
Na tyle to ja oczywiscie nie odwaze sie, ale samym walkiem mozna dodac
jeszcze 10KM do 75, a to juz cos jest pod butem (waga auta ~700kg).
--
Pozdrawiam
MarcinJM
-
9. Data: 2010-02-19 09:53:05
Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Od: MarcinJM <m...@i...pl>
Kuba (aka cita) pisze:
>
> Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> news:hllccl$rt4$1@news.onet.pl...
>> http://marcinjm.fotosik.pl/albumy/735639-2.html
>>
>> Filtr udalo sie zmiescic pod zderzakiem dosc zgrabnie.
>> Dzwignia sprzegla z dodatkowym mocowaniem linki, zeby skrocic skok
>> pedalu sprzegla.
>> Deska kokpitu podcieta tyle ile sie dalo.
>
>
> no fajnie :)
> Moja jedyna uwaga to strasznie długi dolot, ktory moze troche przeszkadzac
To sie okaze jak bede walek wymienial i pojade sie stroic na hamownie.
Jakos stozki do mnie slabo przemawiaja. Mozliwe, ze nieco pomagaja
silnikowi oddychac, natomiast w tych tanich moje watpliwosci budzi
jakosc filtrowania.
No i bez obudowy z ukierunkowanym poborem powietrza bedzie zarl cieple,
a to nie za dobrze.
> Tak czy inaczej przejechałbym sie czymś takim :D
Jeszcze walcze z zawiecha, albo wlaciwie to nie wiem czym. Bije
kierownica powyzej 120-130. Nowe: lozyska McPhersona, amory, wahacze,
tuleje drazka stabilizatora. I wciaz bije.
Jeszcze podejrzewam polos, moze cos z nia jest nie tak.
Nie musze dodawac, ze kola wywazone, i sprawdzane na kilku zestawach
wywazonych kol.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
-
10. Data: 2010-02-19 10:04:15
Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Od: BartekK <s...@N...org>
W dniu 2010-02-19 09:13, to pisze:
> Jacek wrote:
>
>> o ile widze to 1,2 ma 70 KM
>> natomiast seicentowe 1,1 ma 55 (tyle co 0,9 sporting). Czy nie prosciej
>> bylo dorzucic turbine do 1,1?
>
> Obawiam się, że swap jest tak ze 3x łatwiejszy niż dołożenie turbo. ;-)
> Choć osobiście szukałbym bardziej 1,4...
... i dodać turbinę ;)
--
| Bartlomiej Kuzniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173