  • Data: 2010-02-19 19:10:27
    Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
    Od: "xs" <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcus Wright <x...@c...pl> napisał(a):

    > Nie wspomnę o jakichś małych pociskach typu Colt 1.6 116 KM (fabrycznie)
    czy
    > Civic 1.4 iS 90KM.

    Civic VIgen iS to mul straszny, okolice 11s do 100, wybebeszone SC z 1.2 MPI
    powinno robic okolice 9.5s do 100km/h. Wiem, bo kolega ma ten silnik w budzie
    CC i z wnetrzem robi wlasnie podobne czasy, co daje podobne osiagi jak
    wymieniony wyzej Colt... Zreszta Colta pociskiem bym nie nazwal, zbiera sie
    poprawnie ale w swojej klasie pojemnosciowej na zawodach opierdoli go kazda
    Honda ;)

    > Pytam się z ciekawości co chciałeś osiągnąć?:)

    Szybkie auto w swojej klasie (do 1300 lub 1400ccm w zaleznosci od regulaminu
    zawodow). Z drugiej strony przyjedzie Swift i pozamiata ;) Ale juz powalczyc
    mozna takim sprzetem :D