eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySuzuki skrzynia automatyczna i problem z blokadą po wrzuceniu PRe: Suzuki skrzynia automatyczna i problem z blokadą po wrzuceniu P
  • Data: 2016-05-12 10:03:47
    Temat: Re: Suzuki skrzynia automatyczna i problem z blokadą po wrzuceniu P
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uciu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:f64aefd4-0f80-4e80-a714-7fd2057e8e96@googlegrou
    ps.com...
    Witam,

    mam taki problem ze skrzynią automatyczną w Grand Vitarze 2007.
    Stary automat 4 biegowy.

    Auto jeździ idealnie, zmieni biegi bardzo dobrze dopóki nie wrzucę P.
    Po wrzuceniu P skrzynia się blokuje i trzeba wcisnąć LOCK by można było
    wrzucić D lub R.

    Miał ktoś coś podobnego?
    Gdzie szukać przyczyny?

    Dodam, że miałem małego dzwona ale po nim zajechałem na parking, wjechałem
    na lawete i nic się nie działo. Teraz przyszła pora odbioru auta od
    blacharza i wyszło coś takiego.

    Blacharz prawdopodobnie rozłączył (albo uszkodził) kabel idący do
    elektromagnesu odblokowywującego dźwignię na pozycji P.
    Możliwe też, że uszkodził sterownik skrzyni, kable do sterownika albo samą
    blokadę dźwigni.
    Zgłaszaj reklamację usługi.

    --
    Pozdrawiam,