  • Data: 2010-08-10 10:33:16
    Temat: Re: Suzuki DL1000 - historia przeglądów i napraw?
    Od: Marcin Aston <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 10 Aug 2010 11:27:15 +0200, de Fresz napisał(a):

    > Najpierw zdefiniuj słowo "teren". Bo jednak da się to jakoś pogodzić,
    > choć poziom satysfakcji jest kwestią czysto osobniczą.
    > I określ budżet oraz swoje doświadczenie z motocyklami, w tym również w
    > terenie.

    Teren - moja definicja:
    szutry, leśne dukty, ale również poligon w Sulejówku /2ga czołgowa - raczej
    po deszczu niż w upale (sypki piach)/, okolice Drawska Pomorskiego,
    Złocieńca, Choszczna ale również Ogrodniczki k/ Bstoku i generalnie cała
    Puszcza Knyszyńska z jej rozbudowaną siecią dróg szutrowych

    Budżet to 30 tys. - ale coraz bardziej jestem skłonny kupić używkę np ze
    Szwajcarii (inne UE) za 1/3 tej kwoty.

    Doświadczenie - kilkanaście lat przerwy a wcześniej CBX750 i NX650 /kolegi/
    - nie początkujący ale też nic zaawansowanego. Teraz też szukam czegoś o
    pojemności 500 - 700 ccm