eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSuzuki DL1000 - historia przeglądów i napraw?Re: Suzuki DL1000 - historia przeglądów i napraw?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "greg" <g...@f...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Suzuki DL1000 - historia przeglądów i napraw?
    Date: Mon, 9 Aug 2010 16:31:29 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 49
    Message-ID: <i3p3g0$pm9$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4c5bcaa1$0$19182$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c5dda2d$0$27042$65785112@news.neostrada.pl>
    <y8ror24030u2$.1lx1lkh9bkp8q$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: aasg221.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1281364288 26313 83.5.218.221 (9 Aug 2010 14:31:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Aug 2010 14:31:28 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-User: gk
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:627597
    [ ukryj nagłówki ]


    "Marcin Aston" <m...@a...pl> wrote in message
    news:y8ror24030u2$.1lx1lkh9bkp8q$.dlg@40tude.net...
    >
    >
    > Ale generalnie 1000 to nie moja bajka. Szukam
    > czegoś bardziej enduro a jak czytam o DL to raczej nie spełnia moich
    > oczekiwań - chociaż np tutaj wygląda zachęcająco:
    > http://www.touratech.se/content/mc/suzuki-dl650-v-st
    rom-sv.jpg

    Wyglądać to se może, pytanie czy pojedzie. Otóż nie pojedzie.

    Kostkowe opony i blaszane kufry powodują, że motocykl staje się "bardziej
    enduro" niż przed ich założeniem, ale do żadnego offroadu to to sie nie
    nadaje, koniec kropka.


    > Zaczynam jednak bardziej się skłaniać ku Transalp-owi /ze względu na dwa
    > cylindy/ i rozważam Yamahę Tenere XL660 - trochę wysoko sie na niej siedzi
    > /w mieście pomimo 184 cm wcale nie czułem się pewnie/.

    Transalp sie tak samo nie nadaje, wiem, bo mam. Tak samo myślałem - założe
    tkc80 i wszędzie wjade. Taki chuj jak słonia nos, tzn wprawdzie wjedzie i
    wyjedzie i mu to nie zaszkodzi, ale przyjemność żadna.

    Waży to co najmniej 60 kilo za dużo i charakterystyka silnika powoduje, ze w
    terenie jest chujnia.
    Zarówno Transalp jak i V-Strom to motocykle turystyczne o pewnym niewielkim
    potencjale jazdy nie po asfalcie i to wszystko. Tyle, że po jakichtam
    szuterkach to każdym turystykiem obutym w rozsądne opony przejedziesz, w
    prawdziwy teren sie nie nadaje.

    Transalp w porównaniu z v-stromem jest odporniejszy na brutalne traktowanie,
    mądrzej zaprojektowany, staranniej wykonany, trwalszy, znacznie gorszy na
    szosie ze względu na słaby silnik.

    Jeśli myślisz o turystyce w jakich piachach i błotach to tylko lekki
    motocykl z mocarnym singlem, LC4 660 na przykład, single Yamahy oczywiście
    też, ale z kolei jazda na czymś takim w dłuższej trasie to męczarnia ze
    względu na szarpanie i wibracje, na miasto też niefajne, choć mniejsze to ma
    znaczenie wtedy.

    Poczytaj Chris Scott "adventure motorcycling" lub "sahara overland"

    pozdro

    greg


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: