-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "greg" <g...@f...com>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Suzuki DL1000 - historia przeglądów i napraw?
Date: Mon, 9 Aug 2010 16:31:29 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 49
Message-ID: <i3p3g0$pm9$1@inews.gazeta.pl>
References: <4c5bcaa1$0$19182$65785112@news.neostrada.pl>
<4c5dda2d$0$27042$65785112@news.neostrada.pl>
<y8ror24030u2$.1lx1lkh9bkp8q$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: aasg221.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1281364288 26313 83.5.218.221 (9 Aug 2010 14:31:28 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Aug 2010 14:31:28 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-User: gk
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:627597
[ ukryj nagłówki ]
"Marcin Aston" <m...@a...pl> wrote in message
news:y8ror24030u2$.1lx1lkh9bkp8q$.dlg@40tude.net...
>
>
> Ale generalnie 1000 to nie moja bajka. Szukam
> czegoś bardziej enduro a jak czytam o DL to raczej nie spełnia moich
> oczekiwań - chociaż np tutaj wygląda zachęcająco:
> http://www.touratech.se/content/mc/suzuki-dl650-v-st
rom-sv.jpg
Wyglądać to se może, pytanie czy pojedzie. Otóż nie pojedzie.
Kostkowe opony i blaszane kufry powodują, że motocykl staje się "bardziej
enduro" niż przed ich założeniem, ale do żadnego offroadu to to sie nie
nadaje, koniec kropka.
> Zaczynam jednak bardziej się skłaniać ku Transalp-owi /ze względu na dwa
> cylindy/ i rozważam Yamahę Tenere XL660 - trochę wysoko sie na niej siedzi
> /w mieście pomimo 184 cm wcale nie czułem się pewnie/.
Transalp sie tak samo nie nadaje, wiem, bo mam. Tak samo myślałem - założe
tkc80 i wszędzie wjade. Taki chuj jak słonia nos, tzn wprawdzie wjedzie i
wyjedzie i mu to nie zaszkodzi, ale przyjemność żadna.
Waży to co najmniej 60 kilo za dużo i charakterystyka silnika powoduje, ze w
terenie jest chujnia.
Zarówno Transalp jak i V-Strom to motocykle turystyczne o pewnym niewielkim
potencjale jazdy nie po asfalcie i to wszystko. Tyle, że po jakichtam
szuterkach to każdym turystykiem obutym w rozsądne opony przejedziesz, w
prawdziwy teren sie nie nadaje.
Transalp w porównaniu z v-stromem jest odporniejszy na brutalne traktowanie,
mądrzej zaprojektowany, staranniej wykonany, trwalszy, znacznie gorszy na
szosie ze względu na słaby silnik.
Jeśli myślisz o turystyce w jakich piachach i błotach to tylko lekki
motocykl z mocarnym singlem, LC4 660 na przykład, single Yamahy oczywiście
też, ale z kolei jazda na czymś takim w dłuższej trasie to męczarnia ze
względu na szarpanie i wibracje, na miasto też niefajne, choć mniejsze to ma
znaczenie wtedy.
Poczytaj Chris Scott "adventure motorcycling" lub "sahara overland"
pozdro
greg
Następne wpisy z tego wątku
- 10.08.10 09:16 Marcin Aston
- 10.08.10 09:27 de Fresz
- 10.08.10 10:33 Marcin Aston
- 10.08.10 11:01 de Fresz
- 10.08.10 14:20 news.gazeta.pl
- 10.08.10 14:27 greg
- 11.08.10 08:05 Marcin Aston
- 11.08.10 08:16 Marcin Aston
- 11.08.10 08:49 de Fresz
- 30.08.10 17:24 Jasio
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=