-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Supermoto wystawianie nogi
Date: Wed, 29 Apr 2009 12:21:08 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 35
Message-ID: <gt99mk$4i0$1@inews.gazeta.pl>
References: <s...@p...homelinux.net>
<o...@a...my-domain>
<s...@p...homelinux.net>
<gt98an$rkm$1@inews.gazeta.pl>
<s...@p...homelinux.net>
NNTP-Posting-Host: vpn-gw.just.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1241000469 4672 194.114.146.193 (29 Apr 2009 10:21:09 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Apr 2009 10:21:09 +0000 (UTC)
X-User: defresz
User-Agent: Unison/1.8.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:596066
[ ukryj nagłówki ]On 2009-04-29 12:10:07 +0200, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> said:
>> Noga waży mało, ale całe ciało już więcej. W tej technice chodzi o to
>> aby jak największą część masy
>> kierownika przenieść do wewnątrz zakrętu. Podobnie jak przy zejściu na
>> kolano, podstawowa sprawa to
>> przesunięcie tyłka z siodełka a nie przeszlifowanie ochraniacza.
>
> Rozumiem jak to dziala, tylko dziwi mnie wystawianie nogi zamiast wlasnie
> zwieszenia tylka do wnetrza zakretu.
W supersportach cała konstrukcja siedzenie-kierownica-podnóżki jest
zbudowana wokół łatwego zwieszania się to z jednej, to z drugiej. W SM
- nie, one mają geny cross/enduro i z racji innego stylu jazdy, jest
inna pozycja, bardziej zbliżona do protoplastów. Zresztą przy pozycji
wiszącej ciężko byłoby wejsć w zakręt w stylu sado-maso - łamiąc
motocykl i na poślizgu tylnego koła.
>> Przy bardzo niskiej masie cross/supermoto, taka technika nie jest
>> niczym dziwnym... Z całą pewnością
>> zawodnicy by tak nie robili, gdyby chodziło tylko o lans.
>
> Zawodnicy sie ta noga odpychaja w przypadku zbyt duzego zlozenia?
Owszem, bywa to potrzebne.
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
Następne wpisy z tego wątku
- 29.04.09 10:22 de Fresz
- 29.04.09 10:24 de Fresz
- 29.04.09 10:25 Piotr Klimek
- 29.04.09 10:27 Piotr Klimek
- 29.04.09 11:33 OGONek~
- 29.04.09 12:24 (pj)
- 29.04.09 12:53 fv
- 29.04.09 13:22 Ivam
- 29.04.09 13:31 de Fresz
- 29.04.09 14:03 KJ Siła Słów
- 29.04.09 14:09 Norbi
- 29.04.09 16:29 Spider A.J.
- 29.04.09 17:13 Ivam
- 30.04.09 06:44 Kamil Nowak 'Amil
- 30.04.09 17:04 Bet
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2025-01-17 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-17 Nieustający podziw...
- 2025-01-17 zawsze parkuj tyłem do ulicy
- 2025-01-16 nie będzie naprawy pod blokiem?
- 2025-01-16 korytarz zycia
- 2025-01-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-16 Środa Wielkopolska => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-16 Poznań => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i